¤Riku¤ kirjoitti:Semmosta kyselisin että mitä pitää tehä jos laittais xenonit? Ja mikä ois kestävä ja ei liian kallis mäntä? Ja jos tekee kone remontin niin joutuu tiesti tiputtaan koneen kokonaan pois? Nii ja paljokos on tullu maksaan kone remontti liikkeessä ja sit jos tekee ihte?
[O-P] kirjoitti:¤Riku¤ kirjoitti:Semmosta kyselisin että mitä pitää tehä jos laittais xenonit? Ja mikä ois kestävä ja ei liian kallis mäntä? Ja jos tekee kone remontin niin joutuu tiesti tiputtaan koneen kokonaan pois? Nii ja paljokos on tullu maksaan kone remontti liikkeessä ja sit jos tekee ihte?
Ei tarvi muutakuin liittää piuhat, vaihtaa polttimot ja kiinnittää balanssi johonki kiinni. Multa löytys ylimääräset xenonit jotka passaa gprrää
Tatss^^ kirjoitti:[O-P] kirjoitti:¤Riku¤ kirjoitti:Semmosta kyselisin että mitä pitää tehä jos laittais xenonit? Ja mikä ois kestävä ja ei liian kallis mäntä? Ja jos tekee kone remontin niin joutuu tiesti tiputtaan koneen kokonaan pois? Nii ja paljokos on tullu maksaan kone remontti liikkeessä ja sit jos tekee ihte?
Ei tarvi muutakuin liittää piuhat, vaihtaa polttimot ja kiinnittää balanssi johonki kiinni. Multa löytys ylimääräset xenonit jotka passaa gprrää
Paljos pyytäisit xenoneist ? :O oon kattellu jo kaua..! ostin xenon lookit ja neki toi jo jonku verra potkuu..
[O-P] kirjoitti:Tatss^^ kirjoitti:[O-P] kirjoitti:¤Riku¤ kirjoitti:Semmosta kyselisin että mitä pitää tehä jos laittais xenonit? Ja mikä ois kestävä ja ei liian kallis mäntä? Ja jos tekee kone remontin niin joutuu tiesti tiputtaan koneen kokonaan pois? Nii ja paljokos on tullu maksaan kone remontti liikkeessä ja sit jos tekee ihte?
Paljos pyytäisit xenoneist ? :O oon kattellu jo kaua..! ostin xenon lookit ja neki toi jo jonku verra potkuu..
Kyllä ne kuuteen kymppiin lähtee kun kerralla ostaa, kato mun ilmotuksista. Muakai alkaa nykyään naurattaa jos joku sannoo xenon lookkien parantavan valotehoa. Mutta kun oot kerran vaihtanu ne polttimot niin muistakko mikä kanta niis oli ku muistelin vaa ite et vanhas derbis ois ollu h7?