E: ilmotelkaa ny te kiinnostuneet siitä 10`käyttämättömästä putkesta ja äänenvaimentimesta
SomaliKapteeni kirjoitti:En nyt muista lukeneeni, mutta kusettaako Riejun mittari paljon? Ja meneeko tohon eteen se 110/70-17 eteen ja 140/70-17 taakse?
FSNGGHGG2 kirjoitti:Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun
E: ilmotelkaa ny te kiinnostuneet siitä 10`käyttämättömästä putkesta ja äänenvaimentimesta
tupez kirjoitti:FSNGGHGG2 kirjoitti:Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun
älä huoli kyllä se vielä on kunnossa
FSNGGHGG2 kirjoitti:tupez kirjoitti:FSNGGHGG2 kirjoitti:Nyt sitte on mun ajelut ajettu ja pyörä vaihto omistajaa käyttäjälle tupez. pistäkää mulle heti YV:tä jos se kirjottaa tänne et on mällänny mun kullanmurun
älä huoli kyllä se vielä on kunnossa
Joo tais se hyvii käsiin tulla
sikil4 kirjoitti:Linkatkaas nyt vielä niitä 182cc pytyn sivuja. ite löysin vaa tän: http://www.myscooterparts.co.uk/motorcy ... 631013214/
Suomesta en miel ostais jos on nakkilan hintasia mutta tos mun linkkaamas ei oo mitään männänrenkaita/tiivisteitä mukana? ostakaa projekti rieju, kattokaa nettimotost