Tu0bbIch kirjoitti:-linttamummo- kirjoitti:Heitä toi noze neula nyt ainaki aluks ojanpohjalle. Vaikka Nozf tilalle ja 2 alimpaan loveen. Sitä paitsi ei nämä uutenakaan nyt hriveemmin "kaasusta" keuli. Turhaan siitä huolehit.
Siis nuo säädöt kuten NOZE on ihan tehtaalta asti laitettu ja kotari on tosiaan 09 ja muuten hyväkuntone huollettu hyvin! Putken ja pytyn liitoksesta puskee aivan älyttömästi öljyä joten epäilisin pa-säätimen epätoimintaa? Ja sanoisin että on luuskempi kuin muut kotarit kun ei piikkiä ota tai nosta kaasusta vaikka painaa kuinka ja muut nostaa?
Pese putsari, vaiha tulppa, tarkasta pa-säätimen toiminta alkuun..
Veikkaan tuota pa-säädintä, eli pytty irti ja kytkinkopan kyljessä oleva iso mutteri auki, jonka alta pyörität sitä pientä pulttia, niin se lohkosta tuleva tappi liikkuu sivuttaissuunnassa. Kohdistat sen tapin sit siihen pytyssä olevan "haarukan" sisään. Itellä jääny pari kertaa just tuo säädin pois käytöstä ja ei tosiaan kule mihinkään..
Säädöt itellä: (ohjekirjan suosituksia lähinnä) 175ps, 48 tk, noze 4 pykälä ja ilmaruuvi kiekan auki. Tulppa maitokahvin värinen ja toimii niinkun pitää.