Kyllä niitä koneita on näihin Yammun nelareihinkin vaihdeltu ja rakenneltu uusiksi useampia. Nämä Minarellit kun ovat todella tarkkoja öljynvaihdoista, se ohjeen 3000km on ihan ehdoton maksimi, 1500km olisi kestävyyden kannalta parempi. Valitettavasti monesti siinä 6000km jälkeen alkaa öljynvaihtojen laiminlyönti ja useampi kone on tullut finaaliin jo 10tkm paikkeilla kun öljy on yksinkertaisesti loppunut.
Oon kyllä mieltänyt että oikein huolletut Duketkin pysyisivät nipussa mutta mistäs minä tiedän kun niitä on liikkessä jossa olen työskennellyt käynyt vain joitakin yksittäisiä tapauksia öljyjä ja renkaita vaihdattamassa.
Oon kyllä mieltänyt että oikein huolletut Duketkin pysyisivät nipussa mutta mistäs minä tiedän kun niitä on liikkessä jossa olen työskennellyt käynyt vain joitakin yksittäisiä tapauksia öljyjä ja renkaita vaihdattamassa.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...