Ja paljon ne mittarit heittää kaikissa piikeissä..
Olis hienoo ku mittari näyttäis oikeeta vauhtii
elite kirjoitti:Samiam kirjoitti:Onko teidän mielestä keillä tällainen on, niin tällä hyvä ajaa, entä onko hieno? Kiihtyykö hyvin, entä paljon on huput oikeaa nopeutta?
on ihan hyvä ajaa ja mun mielestä ihan kohtalaisen hienokin(jokaisella omat mielipiteet) no kiihtyy sitä samaa ku muutki nelaripiikit ja huiput oikeaa varmaan joku 110km/h(5min huudatuksen jälkeen gpr:rän mittariin 114km/h
samuli91 kirjoitti:GPR:rrän mittari näyttää aika justiin. Kaveri mittas gpssään nii ei heittäny ku 1kmh. Ja tietty kymcossa on kaiken maailman kuristuksia putkistossa. Ne vaan pois, änkän, suuttimen ja piikkiä pienemmän eturattaan (mikäli ei vakio rattaalla jaksa) niin päästään varmaan jo siihen 120kmh lukemiin
UnkleFuzka kirjoitti:No se on kyllä täys mysteeri, ei mitään hajua mistä sais valmiita viri osia tohon härpäkkeeseen. Tee-se-itse sähkö systeemeitä en raaski ruveta tekemään joten luultavammin vaa lisää gasoo koneeseen ja parempi putki.. Tuli muuten noista kureista lisää vinkkiä että puola antais paskan kipinän, eikä polttais kaikkea mitä koneeseen virtaa, joten itse ajattelin piruuttain änkeä siihen hussen puolan ja b9eg tulpan ja kattoo mitä tapahtuu...
UnkleFuzka kirjoitti:Nii jos vaikka sais tehoa, aikamoinen etanahan tuo on ainaki mulla siitä 80km/h eteenpäin... Tosin mullahan on painoa jo yksin se 86kg että se voi tietennii jotenki vaikuttaa asiaan... Tohon ku joku ihmetteli noita nopeus lukemia nii väitän edelleen että tehdas vakioissa pyörissäki on vitun tyhmiä eroja keskenään ja nyt oon saanu tolla omalla härvelillä 4 vaihteella 100km/h ja 5 se kiihtyminen sitte kesyyntyy vittumaisesti. 122km/h ennätys tällä hetkellä alamäkeen 2 päällä ja mun mielestä varsin vittumaisen hidas vauhti... 100km/h kiekat 9000rpm luokkaa ja punasillahan se menee että nyt en sitte osaa sanoa kuinka pitkään se sitä kestää ite oon n.1000km ajanu sillee tupit nurin ja viel toimii.