E: Entä onko osien saatavuus minkälaista? Entä osien hintataso.
E2: Kuinka paljon tämä kuluttaa kurillisena ja kurittomana?
jöllikkä kirjoitti:pyörä antaa vaan sen verran virtaa että lähtee työntämäl käyntii..ei toimi valot ei vilkut (eikä rave) latasin akun pari päivää sitten ja sen pitäis olla ihan toimiva akku nii mikäköhän syynä et purkaa sitä? ja siis noi kaikki valot alko vaan hiipumaan ajossa ja sit ei suostunu enää starttaamaan. kyseessä sport pro...nii ja johtuukohan toi raven toimimattomuus samasta viasta?
itellä oli nii yksinkertanen vika ku ei ladannu akkua et oli toinen sulake jotenki vaa hapettunu paskaks, autto ku anto latinkii akulle ja vaihto sulakkeen. vielä halvemmalla selvis.JGGA kirjoitti:jöllikkä kirjoitti:pyörä antaa vaan sen verran virtaa että lähtee työntämäl käyntii..ei toimi valot ei vilkut (eikä rave) latasin akun pari päivää sitten ja sen pitäis olla ihan toimiva akku nii mikäköhän syynä et purkaa sitä? ja siis noi kaikki valot alko vaan hiipumaan ajossa ja sit ei suostunu enää starttaamaan. kyseessä sport pro...nii ja johtuukohan toi raven toimimattomuus samasta viasta?
ei vissiin lataa ollenkaan, eli jännitteentasaaja rikki. mittaa vaihtosähköä niistä kahesta keltasesta mitä tulee staattorilta sieltä pitäs toisesta tulla n 10v ja toisesta n 20v. rave ei myöskään pelaa jos ei lataa ku ottaa "tiedon" sieltä laturilta. jos tasaaja rikki ni selviät vielä halvalla...
omassa pöörässäni on ainakin sellanen 2 olakkeinen holkki jossa kapeempi on tasantarkkaa pyöränlaakerin sisäkehän kokonen ja leveempi sitte millin kaks suurempi suunnillee saman kokonen ku se pylpyrä siin haarukassa.Susi kirjoitti:No taas tuli ongelma. Nyt epäilen hävittäneeni jonkun holkin tuosta jarrulevyn - tai siis vanteen - ja oikean puolen etuiskarin välistä. Voisiko joku laittaa kuvan kyseisestä kohdasta tänne että tiedän edes suurinpiirtein millaista holkkia etsiä kaikkien noiden miljoonien pyörylöiden joukosta?
Nimimerkillä "kaikki paitsi yksi kohta kuvattuna"..
purkaamoilta saa jonku verran rungon osaa sun muuta ja nakkilasta luulis saavan melkee kaikkea mitä tarvii. omasta mielestä nakkilasta on noi normaalit osat viellä iha kohtuu hintasia mut sit vähänki erikoisempaa kannattaa kattoa käytettynä taikka saksanmaalta.JerQQ kirjoitti:Onko kannattavaa ostaa 89 vm af1. Ajomäärästä en tiedä, mutta uutta osaa: Renkaat, etujarru palat, mäntä, ketjut ja rattaat. Hintaa jotain reilu 1000¤ ja pyörä on juuri maalattu.
E: Entä onko osien saatavuus minkälaista? Entä osien hintataso.
E2: Kuinka paljon tämä kuluttaa kurillisena ja kurittomana?
purkaamoilta saa jonku verran rungon osaa sun muuta ja nakkilasta luulis saavan melkee kaikkea mitä tarvii. omasta mielestä nakkilasta on noi normaalit osat viellä iha kohtuu hintasia mut sit vähänki erikoisempaa kannattaa kattoa käytettynä taikka saksanmaalta.JerQQ kirjoitti:Onko kannattavaa ostaa 89 vm af1. Ajomäärästä en tiedä, mutta uutta osaa: Renkaat, etujarru palat, mäntä, ketjut ja rattaat. Hintaa jotain reilu 1000¤ ja pyörä on juuri maalattu.
E: Entä onko osien saatavuus minkälaista? Entä osien hintataso.
E2: Kuinka paljon tämä kuluttaa kurillisena ja kurittomana?
p.a._tuning kirjoitti:nii jos vapaalla sellast ääntä kuuluu ni se on lähes normaalii. kuuluuks ku kiihdyttää esim ykkösel?Ansta kirjoitti:onkohan jotain vakavaakin kun aprilian koneesta kuuluu tyhjäkäynnillä sellainen louskutukselta kuullostava ääni? Kun laittaa kytkimen pohjaan louskutus loppuu...