No itellä on tällä hetkellä just nuo mitä tohon mainitsin, eli putki, putsari, imukaula ja suuttimet vaihdettu sekä kp-mäntä kiinni. Vakiovälitkin vielä, eli 15/29, kiihtyy ihan kiitettävästi ja kulkee jonnekin yhdeksänkympin paikkeille (en saanu sulalla testattua kun oli säädöt perseellään).
Jos tehoja miettii niin löysin tuolta yhdeltä sivulta dynokäyriä Sachs Madassin Stage I:stä:
Sama kone siis Sachsissa kuin Skyteamissa, vakiona papereissa 8hp (kuten kuvastakin näkyy), Stage ykkösen (eli vapautetaan hengitystä imu- ja pakopuolelta, käytännössä isommalla halkaisijalla oleva putki, ns. tehari ja vapaavirtaussuodatin sekä suutinsarja, Skyteamissa joutuu tuon imukaulankin vaihtamaan) jälkeen tehoa näyttäis olevan tonne 9,5hp asti.
Tossa ei ole kp-mäntää, sillä sais vähän enemmän tehoa, ja muistaakseni 150cc Lifanin nokka menee suoraan kiinni ja on vähän kireämpi (tehokkaampi). Kaasaria en tolle kannelle suosittelis suurentamaan, jos välttämättä haluaa tehoa irti niin max. on vaikkapa Mikunin VM24. Tosin isompia ja tehokkaampia koneita saa suht halvalla ulkomailta, itselle tulossa heti budjetin sallittua Lifan 150cc Ruotsista...