Palexd kirjoitti:zemz kirjoitti:Tota skootterijuttua en kyllä ihan purematta niele, ennen kun näen... Tai sitten skootterin kuski on painanut 50 kg ja cbr:än kuski 150kg. Mutta joo, kevari on silti aina kevari, eikä moposta tule kevaria, vaikka olis kuinka viriviri.
Jep, kyllä itekki paljon mieluummin ajaisin 125cc 4-t kevarilla (vaikka olisikin kiinalainen ja laiska) ku esim. TK mopolla vaikka TK mopo saattaa jopa lujempaa mennä. On se mukavampaa vaan ajella ku ei tarvi poliiseja pelätä eikä piikillä vinguttaa koko aikaa.
Tuohon cebarijuttuun vielä sen verran että skootterissa oli 50cc sporttivirit kiinni, pytty ei kuitenkaa ollu vakio. Piikillä ku kunnolla lähti nii parhaimmillaan rinta rinnan mentiin, tosin ei läheskää aina.. Jossain about 70 km/h vauhdissa sit rupee jäämään kevarille selvästi ku voima loppuu kesken.. Mun ja kaverin painoero ei ollu kovin suuri, siihen aikaan varmaan 5-10kg.. Tietenki CBR painaa varmaan sen 20kg enemmän ku Nitro. Kyseinen skopo meni 87,4 km/h@GPS. Se siitä offtopicista.
Näissä ku on vissii jo jonku verran vikoja ollu nii mites on sujunu Kone-Glansin kanssa, nimittäin mulla ei kiinanmankin tapauksessa oikein takuuasiat sujunu sinne päinkään..
Näh ite en kyl jaksa ruveta konetta vaihteleen,laiskahan tämä on mut kyllä se vakio(kurittoman) mopon voittaa,mut jos loppuu innostus laiskuuteen nii myyn tän pois ja ostan jonku ruoska 125 Dt:n :]|auri kirjoitti:Kyllähän se menee, eri asia sit kuinka paljon joudut käyttämään rälläkkää ja hitsiä .
Palexd kirjoitti:Tai mikä tahansa muukin 70cc 2-t uusenska, miks aina pösö? Tai ihme ettei Rieju
kabe kirjoitti:no niin kertokaapa nyt kuinka kovaa tällä pääsee ja onko tässä jotain kuristuksia ?
Kyllä siihen haarukkaan mahtus joku 150 leveä,mut ketjut ottaakin jo sitte vastaan ja kovasti,140nen pitäis mennä ongelmitta.-Tuksu- kirjoitti:vrm joku välilevy änkäs ja ne katalysaattorit kyl uskon ku skytarissakin semmosia hervottomia pahkuroita kuinkas levee muute toi takalinkku on? että minkäkokosen renkaat luulisitte max menevän siihe ?
Palexd kirjoitti:-Tuksu- kirjoitti:noku se 250cc on ehkä pikkase vitusti liian iso sen saatana tajuaa tyhmempiki kyttä sit
Äly hoi.. 200cc ja 250cc tehoero tuskin on hirveen iso. Ja ilmajäähyn kuitenki joudut laittaan patentoimalla kiinni nii sen ne poliisit vasta tajuaaki.
-Tuksu- kirjoitti:siinä 250cc on siis 20hp ja siihe viel kaasaria putkee ja muuta viriä sitten mutta eipä taida kone vaihtua mulla se olis ihan turhaa taidan vaa porauttaa pytyn 150cc
-Tuksu- kirjoitti:siinä 250cc on siis 20hp ja siihe viel kaasaria putkee ja muuta viriä sitten mutta eipä taida kone vaihtua mulla se olis ihan turhaa taidan vaa porauttaa pytyn 150cc