Cagiva Mito

Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 5.8.2011 16:55

Tehon kasvuhan tuolla polinilla on melko minimaalinen, vääntöä se kyllä tuo.
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 5.8.2011 18:00

Onkos kukaan muuten pistänyt eteen 120 leveää rengasta? Itse kun tutkiskelin niin totesin että siinä ja siinä, mahtuisiko lokasuojan puolesta paikalleen. Itsellä kun yksi hyvä 120 leveä olisi tallissa, mutta kun en vaihtamaan viitsisi alkaa tietämättä edes suurin piirtein että onko mitään mahdollisuuksia saada sitä menemään :)
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
mihalo
Pyörä:
Cagiva Mito 125
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.8.2009 23:02
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut mihalo » 7.8.2011 21:09

Osaako joku sanoa miksei kenties mito lähde enään käyntiin? 4 päivää sitten ajoin normaalisti noin 100km ja nytkun yrittää käynnistää niin ei lähde millään, ei edes mäkistartilla. Sähköstartti pyörii iha normaalisti ja akkua on, myös bensaaki on. Jännä juttu ku toimi normaalisti kotia tullessa mutta nyt ei millään suostu lähtee käyntii.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 7.8.2011 22:25

Tulppa tsekattu? Pakko kysyä nää perinteiset eka.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
i-Flizzer-i
Pyörä:
Cagiva mito -11
Paikkakunta:
Vieremä
Liittynyt:
20.6.2009 15:49
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut i-Flizzer-i » 7.8.2011 22:31

Mikä on kun laittaa kytkimen pohjaan vaihde päällä niin kytkin ei ota kunnolla eli vetää vähäsen kytkin pohjassa ? Öljyt vaihdettu ja konekkin oli lämmin.
-jocke-
Pyörä:
cagiva
Liittynyt:
22.5.2009 19:10
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut -jocke- » 7.8.2011 22:47

i-Flizzer-i kirjoitti:Mikä on kun laittaa kytkimen pohjaan vaihde päällä niin kytkin ei ota kunnolla eli vetää vähäsen kytkin pohjassa ? Öljyt vaihdettu ja konekkin oli lämmin.


Koita säätää kytkintä siitä kahvan luonta jos kkahvassa on tyhjää liikettä.
i-Flizzer-i
Pyörä:
Cagiva mito -11
Paikkakunta:
Vieremä
Liittynyt:
20.6.2009 15:49
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut i-Flizzer-i » 8.8.2011 13:29

twostrokepower kirjoitti:
i-Flizzer-i kirjoitti:Mikä on kun laittaa kytkimen pohjaan vaihde päällä niin kytkin ei ota kunnolla eli vetää vähäsen kytkin pohjassa ? Öljyt vaihdettu ja konekkin oli lämmin.


Koita säätää kytkintä siitä kahvan luonta jos kkahvassa on tyhjää liikettä.


Väljyskin säädetty kytkin kahvasta kokonaan pois.
mikk0h
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.7.2011 23:14
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut mikk0h » 11.8.2011 13:52

http://www.mpt.fi/index.php?productID=40941 eikö muka käy 06?
Pikkuveli
Pyörä:
TM 125ex, SUZUKI PV pöllittiin, Nykyään taas pv!
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
25.6.2009 15:26
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pikkuveli » 11.8.2011 14:05

Jebis kirjoitti:
Pikkuveli kirjoitti:Nonii tuli vihdoin saatua kaverin miton kone kasaan. Tekniikkana 165cc polini avarretulla kannella ja 38mm keihin ja joku hyvä putki vielä tulossa :D Mahtaakoha mihkää lähteä?

Lähtee varmasti niin kauvan kun alakerta kestää tolle pytylle tarkotetun männän pyörittämistä.

Niin saa nähdä kauan kestää täyden koneremontin tein toki samalla kun kiertokangen alalaakeri räjähti ja sen takia ylipäätään kone avattiin kaikki laakerit, stefat ym vaihdettu myös kiertokanki ja uusi kampiakselikin piti hommata :D
Kite
Pyörä:
Suzuki pv80 , Cagiva mito 125
Liittynyt:
31.5.2009 12:17
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Kite » 11.8.2011 20:28

Jos jollain olisi ylimääräistä 35mm mikunille tarkotettua imukaulaa, niin saa tarjota mieluusti melko nopeasti, kun täytyy koulussa kulkea tuolla ja on imukaula hiukan murtuneen näkönen.. elikkä mitooni on tullut vähän aikaa sitten sellanen "oire" että jossei koko ajan vinguta kiekat tapissa niin rupee röpöttää jossain 9-11 tuhannes eikä ota yhtään enempi kierroksia vaihka ajais kuinka kauan sillain et röpöttää. ja tulppa on vaihettu pari kertaa, välillä auttanu hetkeks, välillä ei. ja aikasemmin toiminut, elikkä oikeestaan aivan yht'äkkiä tuli tollanen vika ja vaivannu siitä asti vaihka kaiken näköstä oon koittanu tehä. Imukaulaa rupesin nyt hiukan epäilee kun antaa kirroksia jää hetkeks käymää 3.5t ja sitten palautuu reiluu 2t. :s
Ei tuurilla, vaan taidolla!
Pikkuveli
Pyörä:
TM 125ex, SUZUKI PV pöllittiin, Nykyään taas pv!
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
25.6.2009 15:26
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pikkuveli » 11.8.2011 22:50

Putsaa ilmanputsari
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 12.8.2011 0:46

Multa saattaa löytyä toi imukaula. Jos asut/liikut vaasan suunnalla saat sen ilmaseksi ja vaikka muutki osat mitä näistä jääny nurkkiin pyörimään (jotain jarrukahvaa, vilkkua, yms).
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 12.8.2011 14:30

Ajattelin lähtee nyt sitä miton pakoaukonsäädintä puhistelee. Kannattaako sieltä vaihtaa tiiviste samalla kun avaa? Menis varmaan taas tilaushommiksi... Jos ei ole pakko niin aattelin et laitan sitten kaveriksi vähän tiivistemassaa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
-jocke-
Pyörä:
cagiva
Liittynyt:
22.5.2009 19:10
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut -jocke- » 12.8.2011 14:50

Pasikiainen kirjoitti:Ajattelin lähtee nyt sitä miton pakoaukonsäädintä puhistelee. Kannattaako sieltä vaihtaa tiiviste samalla kun avaa? Menis varmaan taas tilaushommiksi... Jos ei ole pakko niin aattelin et laitan sitten kaveriksi vähän tiivistemassaa.


Pitää vaihtaa jotta välys pysyy oikeana, Ojatalolta (Cagiva special forum) 4e.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 12.8.2011 16:11

Kiitti vinkistä!

Mutta kävin MP-Racingillä, ne yleensä niitä pitää hyllyssä, mutta nytpä oli italiaanot lomilla niin ei osat ole tulleet suomeen! Se olis sen 75 senttiä maksanut mutten saanut :( Joten ostin koko setin, josta löytyy joka ikinen tiiviste ja o-rengas Miton moottoriin! Voi kuulostaa nyt tyhmältä, ja joo, maksoi 40 euroa, mutta talven aikana kun tuon avaan kuitenkin niin nyt on tiivisteet siihen hommaan valmiina!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!