TomppaDt kirjoitti:Mikäs on ku dt heittää paisuntasäiliöst nesteitä pihalle, keuliessa enimmäksee, mutta ihan niinku keräis painetta vitusti liikaa sinne järjestelmään.. Konerempan jälkee vika ilmeni, voiko kaasariin menevillä jääh.neste letkuilla olla asiaa vikaan? Juu eli keuliessa tömäyttää paisuntasäiliön korkin vittuun ja muutamaan kertaan joutunu sitä bongailemaan ympäri huudei.. Kiitos kaikki etukäteen..
Täytätkö sen paisuntasäiliön ihan täyteen aina? Siinähä on se ylä-ja alapinta merkitty, ja sit ajossa syylarilta nesteiden laajetessa tulee nestettä lisää paisuntasäiliöö, jos siellä on vaikka lisää nesteitä niin kyllä ne jostain tiensä ulos löytää
Ei tuu kyllä muuta mieleen, tai sitten että nesteet ei kierrä konees ja sit alkaa lämpöjä nostaa.. Kokeilehan että laitat paisuntasäiliöön tosi vähän jäähytysnestettä ja kokeilet tekeekö vieläkin...
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !