Takaiskunvaimentimen sekä keulan iskunvaimennusta pystyy säätämään klikkereistä, kannattaa lukea ohjekirjasta miten säädetään ja miksi, siellä on kerrottu myös perus setupit joista kannattaa lähteä liikkeelle. Sieltä löytyy myös suositukset jousen jäykkyydelle je kerrotaan miten jousen esijännitys säädetään oikein. Jos ei ole ohjekirjaa niin sen saa ladattua netistä.
Koska takaiskari on huollettu? Katukäytössä takaiskari ja keula pitää huoltaa kerran vuodessa, korkeintaan kahden vuoden välein. Jos keppejä ei ole huollettu niin hetimiten huoltoon vaikka Skog Racingille tai Topi Servicelle. Jos ei ole huollettu niin säädöt ei välttämättä vaikuta kovinkaan hyvin ja iskari toimii miten sattuu.
Kannattaa muistaa että EXC on puhdasverinen kisaenska joka on tehty kisakäyttöön hienolla huipputekniikalla ja vaatii huomattavasti enemmän huolenpitoa myös katukäytössä kun katukäyttöön tehdyt pyörät.