Zoubiih kirjoitti:Onkos kukaan muokannu kaatumatappeja weeraan sopivaksi? Tai saako jostain suoraan sopivia tappeja? En oo tainnu nähdä weeroissa ennen sellasia, mieli tekis sellaset tuohon kiinni saada. Toivottavasti jollain olis tietoa tästä, tahtoo kaatumatapit!!
Akseleiden päähän saa skeittilaudan renkaista tehtyä kaatumatapit, joillakin foorumilaisilla on pyörissänsä sellaisia. Niitä
saa myös valmiina melko suolaiseen hintaan, myös
alkukäyrän viereen tulevia WR:ään suunniteltuja kaatumatappeja on myytävänä ulkomailla.
SMink kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti:Eli powercommanderin (360€) ja säädättämisen (~80€) jälkeen tulee vajaa 100 euroa halvemmaks ostaa toi 180cc kuin 200cc.
Tässä oon miettinyt, että voi olla ettää saan sen power commanderin hommattua. Mutta jos säädätyksen 80€ niin vain silloin. Missä muka noin halvalla säädättä, kun oon googlaillun niin 250€ ois säädätys
Jossain vanhemmassa WR topicikissa joku kertoi, että oli käynyt penkissä säädättämässä tuohon hintaan. Eikös se sen 80 euroa oo, mitä liikkeet ottaa tunnilta. Kyllä älyttömäksi tää uus teknologia menee jos jostain säätämisestä kiskotaan noin paljon (250€) rahaa..
Kaasarit takas Yamahan kevareihin on mun mielipide.