Noni kertokaas sitte et mitä kaikkia muutoksia täytyy tehä et saa KTM EXC 125 2007:aan sopimaan KTM EXC 125 2008 bensa tankin, kuinka helposti menee paikalleen
Osaako kukaan kertoo ku 2008 excssä tuli valoille 3-4 volttia maksimissaan ja jännitteen säädin kuumeni paljon, vaihdoin jsäätimen uuteen ni nyt tuleeki pitkät päällä joku 60 volttia ainaki ja kaikki valot palo koko moposta. Uuski jännitteen säädin paskana? Kaikki piuhat on ok.
Morjenss, http://www.kolumbus.fi/veikkolaakso/mannatjatulpat.htm jos tuolta tilaa tuon vertexin männän, niin siihen tuskin sisältyy hintaan muuta kuin se mäntä? Mistä ja mitä muuta siihen sitten tuon lisäksi tarvitaan? Kiitos.
mäntä pakettiin kuuluu sokat, tappi, renkaat, noiden lisäksi kannattaa samalla vaihtaa neulalaakeri, joka on jotain kympinluokkaa ja sitten vielä yläpään tiiviste sarja, joka on jtn 20e luokkaa muistaakseni.
Kotarissa tulee pakoaukon säädin vähän jäljessä, ideoita sen korjaamiseksi? Toinen kysymys, että käynnistinpolkimesta meni boorit, ei siis itse akselista vaan polkimen booreista. Onko ainoa vaihtoehto ostaa kokonaan uusi poljin joka maksaa siis alkuperäisenä 93e, ei taida saada tarvikkeena?
Tyhmä kysymys jos vaihtaa kytkinsylinterin tiiviateen niin tarviiko kytkintä ilmata? Jasitte vielä että onko throttle cap ilmanputsarin kuri kun mltokeitaalta löytys
Sepä siinä onkin kun näissä uusissa kirjoissa ei sähkökaaviota ole. Oon kysyny huoltoliikkeistä ja niillä kuulemma onkin kaaviot, mutta eivätpä niitä anna. Vanhemmissa kotarin huoltokirjoissa sähkökaaviot löytyy ja niistä oon koittanu soveltaa, mutta eroja löytyy sen verran, että ei olis pahitteeks saaha ihan husan omaa kaaviota.