Se on nelari, jos saat ton lämpöleikkaamaan niin saat keksin. Eiköhän oo aika pomminvarma kone, kyllä jos ton ostat niin lappiin ja takas vaikka samana päivänä ilman ongelmia =)mstr kirjoitti:katselin kans hieman "sillä silmällä" tätä Riejua itselleni enskesäksi. mutta miten nämä ilmajäähdytteiset koneet, miten helposti esim. lämpöleikkaavat pidempää matkaa ajaessa? taukojahan tietenkin sopii pitää kuskinkin kannalta, mutta hieman arveluttaa...
Zephir0th kirjoitti:Se on nelari, jos saat ton lämpöleikkaamaan niin saat keksin. Eiköhän oo aika pomminvarma kone, kyllä jos ton ostat niin lappiin ja takas vaikka samana päivänä ilman ongelmia =)mstr kirjoitti:katselin kans hieman "sillä silmällä" tätä Riejua itselleni enskesäksi. mutta miten nämä ilmajäähdytteiset koneet, miten helposti esim. lämpöleikkaavat pidempää matkaa ajaessa? taukojahan tietenkin sopii pitää kuskinkin kannalta, mutta hieman arveluttaa...
--JK-- kirjoitti:Vielä tästä sisäänajosta kyselen ku pelottaa et ryssin koko homman Nii et ajatteko maksimis kuinka isoil kierroksil ? Mites maantiel ajo sitte: paljo kierroksia ja vauhtia noin niinku yleensä ?
Sit viel mietityttää toi 1000 km, aika pitkälti, jos aattelee et sebariski se on vaa 500 km..Tympäsee vaa ku ei voi lähetellä ja maantiel on tien tukkona.
--JK-- kirjoitti:Vielä tästä sisäänajosta kyselen ku pelottaa et ryssin koko homman Nii et ajatteko maksimis kuinka isoil kierroksil ? Mites maantiel ajo sitte: paljo kierroksia ja vauhtia noin niinku yleensä ?
Sit viel mietityttää toi 1000 km, aika pitkälti, jos aattelee et sebariski se on vaa 500 km..Tympäsee vaa ku ei voi lähetellä ja maantiel on tien tukkona.