GasGas Halley 125

EGo0s
Pyörä:
Ex(c)
Liittynyt:
3.7.2009 17:43

ViestiKirjoittanut EGo0s » 23.10.2010 22:52

Krisbe. kirjoitti:
WnbRider kirjoitti:Ja kottaraisen kaasari aivan liian iso.. Jos kotarissa on 36mm tai 38mm kaasari ja tässä 28(?). Joku 32mm olisi sopiva tähän luulotavasti.

Niin tässä on vakion 26mm kaasari, sitäkin suuremmalla syyllä on tuo 36mm vähän turhan kookas. :D mut justiin jotain 32mm meinasin ruveta kokeilemaan. :)

Jos ostaisit ensin sen eturenkaan :lol:
Ja kyllä tuolla 26mm kaasarillakin kortin saa pois, eiks je? :D
Krais
Pyörä:
GG 125
Paikkakunta:
Littoinen, Kaarina, Varsinais-Suomi
Liittynyt:
24.4.2008 22:09

ViestiKirjoittanut Krais » 24.10.2010 13:38

EGo0s kirjoitti:
Krisbe. kirjoitti:
WnbRider kirjoitti:Ja kottaraisen kaasari aivan liian iso.. Jos kotarissa on 36mm tai 38mm kaasari ja tässä 28(?). Joku 32mm olisi sopiva tähän luulotavasti.

Niin tässä on vakion 26mm kaasari, sitäkin suuremmalla syyllä on tuo 36mm vähän turhan kookas. :D mut justiin jotain 32mm meinasin ruveta kokeilemaan. :)

Jos ostaisit ensin sen eturenkaan :lol:
Ja kyllä tuolla 26mm kaasarillakin kortin saa pois, eiks je? :D

:lol: no juu se on kyl iha ekana ostoslistal :D talvel sit ehkä noit muita. ;)
Ostetaan kotari vuosimallia 2005-2007. Ottakaa rohkeasti yhteyttä.
pugero
Liittynyt:
10.11.2009 17:53
Halley

ViestiKirjoittanut pugero » 9.11.2010 19:12

Onko halley tehokkaampi vakiona kuin husset ja apriliat? Entä sama kurittomana?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 9.11.2010 19:15

Samaa luokkaa.
pugero
Liittynyt:
10.11.2009 17:53
Korotus

ViestiKirjoittanut pugero » 10.11.2010 23:47

Onko kellään tietoa mite tota perää korotetaa? :P
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 11.11.2010 0:24

Iskarin ala- tai yläpään kiinnityksestä, tai sitten takahäkin kiinnikkeistä.
Krais
Pyörä:
GG 125
Paikkakunta:
Littoinen, Kaarina, Varsinais-Suomi
Liittynyt:
24.4.2008 22:09

ViestiKirjoittanut Krais » 26.11.2010 19:36

pugero kirjoitti:Onko kellään tietoa mite tota perää korotetaa? :P

tai sit otat iskarin irti ja kiristät ensiöjännitystä ihan kainostelematta. ;)
Ostetaan kotari vuosimallia 2005-2007. Ottakaa rohkeasti yhteyttä.
rooppee
Pyörä:
skootteri
Liittynyt:
30.5.2010 20:45

ViestiKirjoittanut rooppee » 12.3.2011 20:57

Mitäs tämmönen vie TTnä vakiokaasarilla? Sen 5-10l ajotavasta riippuen ku esim mäxäki? Alko kiinnostaa aika kovasti ku näin tän, huoltovälit kai myös aika samaa luokkaa? Ja onko kureja tosiaan vaan putkessa ja kaasari säätöihin? :o Entä osien saatavuus ja hinnat? Onko kovinkin korkealla?

Ja niin joo, onko millanen ajaa a1 tehoissa? ei oikeen tahdo löytyy mitään tietoja tästä pyörästä netistä, kait tässä se 11kw on A1senäkin vaikka TTksi myöhemmin laitankin, tai heti pitää nyt kattoo..

PS. Tulipa nyt nostettua topic samalla, toivottavasti ei haittaa..
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 12.3.2011 21:15

Siis tämähän on se GG:n EI-kisapiikki. Toimii ihan hyvin siis A1-tehoissa (11kw) ja TT-osat pitää sitten ostaa erikseen. Huhuja olen kuullut, että melko heikosti varaosia tähän laitokseen on Suomessa, kun ovat niin harvinaisia.

Pyörän omistaja valaiskoon enemmän.
Mopo oli ja mopo meni :(
rooppee
Pyörä:
skootteri
Liittynyt:
30.5.2010 20:45

ViestiKirjoittanut rooppee » 12.3.2011 21:20

Tiedän ettei tämä ole kisapiikki, siinä on yksi syy ostoonkin koska vierastan vähän kisapiikkien huoltoa ja kulusta, mutta valaiskaa omistajat, ois erittäin kiva kuulla tästä pyörästä kun tuntuu aika harvinainen olevan.
pugero
Liittynyt:
10.11.2009 17:53
Mikä vikana?

ViestiKirjoittanut pugero » 22.3.2011 18:52

Mikä mahtaisi olla vikana kun oma halley ajoittain lähtee hyvinkin käyntiin mutta sitten toisena päivänä ei taas lähde ja silloin kun pysyy käynnissä niin kierrokset alkaa laskea jos ei anna kaasua. Putkesta myös vuotaa hieman bensaa, voisko olla syynä johonkin? Oisiko kenties tulpassa vikaa?

Kiitti jo etukäteen :)
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 22.3.2011 20:02

Oletko tarkastanut ilmanputsarin? Itsellä kokemusta mm. kartingista tuosta ongelmasta. Veti ilmanputsarin niin tukkoon, että pysyi vain käynnissä kun kaasu oli pohjassa.

Mutta mutta. Voihan sitä tulpankin aina tarkistaa. Itse tekisin sen "perustsekkauksen" eli kaasarin säädöt, ilmanputsari ja tulppa.
Mopo oli ja mopo meni :(
pugero
Liittynyt:
10.11.2009 17:53

ViestiKirjoittanut pugero » 22.3.2011 20:18

Ok, täytyy katsoa:)
huhtala_
Pyörä:
honda monkey, gasgas ec 125
Paikkakunta:
iitti
Liittynyt:
29.4.2009 21:38

ViestiKirjoittanut huhtala_ » 24.3.2011 19:17

rooppee kirjoitti:Tiedän ettei tämä ole kisapiikki, siinä on yksi syy ostoonkin koska vierastan vähän kisapiikkien huoltoa ja kulusta, mutta valaiskaa omistajat, ois erittäin kiva kuulla tästä pyörästä kun tuntuu aika harvinainen olevan.

Vaikka itellä tuo ''ec'' onkin niin kai osien saatavuus samaa luokkaa..ahvala on ihan perseestä! esim 24 mx saa gassisee paljon osia..taitaa cellen mc kin saada???
E: ja toki gasgas onlinesta
tembsu
Pyörä:
Hva 125 4t, Yamaha Dt 125, Derbi Xtreme
Liittynyt:
28.4.2008 21:11

ViestiKirjoittanut tembsu » 27.3.2011 1:42

Pitäs piikkii alkaa hommata ja tällänen GG käyny mielessä :) Mites on porukalla nää halleyt pelittäny ?