Honda CRM

xlimitt
Liittynyt:
22.7.2009 15:48

ViestiKirjoittanut xlimitt » 1.2.2011 18:37

Jyke kirjoitti:
xlimitt kirjoitti:
nikke124 kirjoitti:Olis muutama alakerta tuossa tallin lattialla niin pitäskö vaihteiden mennä päälle vaikka öljyt, sylinteri ja mäntä puuttuukin? vai onko vaihderemonttia tulossa?

joskus on pevekin koneessa ollu silleen että vaihteet ei toimi konerempan jälkeen ennen kun on käynnistetty, mutta kyllä mulla toimi vaihteet ilman öljyjäkin rempan jälkeen... btw. pystyykö tuota crm n takaiskari huoltamaan?
Konetta pitää pyöritellä että vaihteet menee sisää, ilma pyöritystä ei mee

ihanko totta?! :roll:
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34

ViestiKirjoittanut Jyke » 2.2.2011 18:10

Piti ny vaa varmistaa että tiesikö asiaa jos ei ollu varma sylinterin ja männänki puuttumisen vaikuttavan asiaan :) Ja kyllä sullaki tainnu olla jotai häikkää jos vaihteet toiminu vasta käynnistämise jälkee :D Ei herneitä ;)
Viimeksi muokannut khor päivämäärä 2.2.2011 18:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse välttämättä lainata, eikä ainakaan tehdä useampaa sisäkkäistä lainausta
_zheigginen_
Pyörä:
Honda CRM 125R -93 ja Solifer SM -75
Paikkakunta:
Kaustinen
Liittynyt:
11.12.2007 19:28

ViestiKirjoittanut _zheigginen_ » 5.2.2011 20:43

Tuli pitkästä aikaa motivaatiota hypätä pyörän kimppuun.. Kannentiiviste siellä oli vuotanut, Pa-säätimeen oli päässyt vettä. Alakerta ehjänä.

Männässä tuntuu hieman välystä ilman renkaita joka on A koossa, eikös näitten välykset oo muutaman millin sadasosan luokkaa, nämä voisi mitata seuraavana arkena koulussa. Sylinteri ei itsessään ollut kulunut, mutta hoonaus jälkiä ei ole, uskaltaako tuota kuinka hoonauttaa? Puristukset vain 3.5 bar luokkaa, mitähän on ehjissä?

Paljon vaihdepolkimen akselissa saa olla päittäisvälystä ja onko stefa vaihdettavissa ulkopuolelta.Tuleeko samaisen akselin ja kytkinkopan väliin prikkaa, siellä semmoinen on?
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23

ViestiKirjoittanut takanasi » 6.2.2011 18:51

Olisko jollain luetteloa mitä kaikkia pitäisi uusia alakerrasta? kui monta laakeria ja stefaa ynt.
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34

ViestiKirjoittanut Jyke » 6.2.2011 19:27

takanasi kirjoitti:Olisko jollain luetteloa mitä kaikkia pitäisi uusia alakerrasta? kui monta laakeria ja stefaa ynt.

No kannattaa kaikki laakerit ja stefat mitä vaa saa uutena nii uusia sieltä että ei kannata alkaa säästelee jos kerta purkaaki nii pitkälle
_zheigginen_
Pyörä:
Honda CRM 125R -93 ja Solifer SM -75
Paikkakunta:
Kaustinen
Liittynyt:
11.12.2007 19:28

ViestiKirjoittanut _zheigginen_ » 7.2.2011 19:37

Olihan sielä PROX:in yläpäässä 0.05mm vähemmän tavaraa kuin alkuperäisessä, helmasta saman vahvuiset. Sehän on hyvinki yksi käyttövälys, tuskin sitä lämpölaajenemiseen tarvitsee niin isoa välystä. :s Tilasin alkuperäisen mäntäsarjan B kokoisena. Oli muuten halpa 79€ motokeitaalla, 1 jäi vielä varastoon, nopea ehtis.. :D
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 9.2.2011 19:45

Kävin hakemas, sit vasta myöhemmin kattelin, että toinen männän sokka puuttu. Eipä auta kun ottaa vanhasta.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
_zheigginen_
Pyörä:
Honda CRM 125R -93 ja Solifer SM -75
Paikkakunta:
Kaustinen
Liittynyt:
11.12.2007 19:28

ViestiKirjoittanut _zheigginen_ » 10.2.2011 19:26

Meikäläiselle tuli kaikki tarvittava.. Vielä pitää ostaa kytkinkopan tiiviste, yläpään neulalaakeri ja vaihdepolkimen stefa, paljon muuten saa olla päittäisvälystä akselissa? Viimeksi itselle tuli paskat tarviketiivisteet yläpäähän, pitäis kai alkuperästä laittaa tulemaan..

E: Sopiiko pa-säätimen akseli ja käpälät esim nsr:stä patentoimalla, malossin akselilla vai pitääkö ostaa vain alkuperäiset :s
Halem
Pyörä:
Yamaha DT 50 -07, KTM EXC 125 -12
Liittynyt:
3.2.2011 17:21

ViestiKirjoittanut Halem » 14.2.2011 13:49

Meneekö CRM malliin Honda CR varaosat? jossei, saako crm:ään varaosia kuinka hyvin??

Paljonko polleja irtoaa suunnilleen tollasella malossi 180cc? Meneekö alakerta vahvistukseen?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 14.2.2011 15:50

Ei mene. Crm varaosia löytyy jo suomesta lähes kaikki tarpeellinen, ulkomailta mahdollisesti myös halvemmalla.
Halem
Pyörä:
Yamaha DT 50 -07, KTM EXC 125 -12
Liittynyt:
3.2.2011 17:21

ViestiKirjoittanut Halem » 14.2.2011 16:27

ok. kiitos vastauksesta. paljonkohan tollanen malossin 180cc antaa heppoja? alakerta kestää?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 14.2.2011 16:53

Tehoista en osaa sanoo, kyllä se rivakammin liikkuu kuitenkin. En yhtään tiedä, jotkut sanoo että kestää ja jotkut taas päinvastasta.
tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 14.2.2011 18:18

Hoi

Pari kysymystä ois:

Miten teillä on kestäny nämä vehkeet, onko moottori ollu ihan perusluotettava?

Paljon männällä ajelee ja kuinka hyvin saa varaosia? (linkkejä voi laittaa)

Kuinka paljon kuluttaa?

Harkinassa olisi eräs tällainen HYVIN pidetty yksilö
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 14.2.2011 18:24

On luotettava, uskaltaa lähtee vaikka lappiin vetään. Vakiomännällä ajaa 15tkm suosituksen mukaan, mutta mehut on kyl tos vaihees menny :D Halvimmat ORKKIS varaosat saa ihan maahantuojalta. NSR männät menee. Kuluttaa 80kmh nopeudella matka-ajossa 4 litraa satasella.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 14.2.2011 18:47

Ite pääsin männällä 14tkm periaatteessa hyvin kovaa ajoo ennen ku kilkkas kiinni, meni siinä kyllä pyttykin samalla. :lol: Itellä tuo kulutus heitteli 4l-17l, riippu ihan missä kunnossa säädöt oli ja miten tuli ajeltua. Väljällä koneella oli itellä lähes aina kulutus jtn 10-14l luokkaa.