Nyt hemmetti! Olen tuota ypvssää jo muutamaan otteeseen tutkinut. Ei tuu sitten mitään selkoa noista sähköistä päähän :S Yleensä päähän muodostuu sellainen "sähkökaavio" että tajuaa mistä mikäkin virta kulkee ja mihin se menee, vaan nyt ei oo mitään hajua.
Mutta kuitenkin nyt on siis kaikki ohjainboksin ja servon välillä olevat liittimet tarkistettu ja putsattu hapettumista, eli ne on nyt kunnossa. Mutta osaako zone sanoa mille johdoille pitäisi tulla virtaa kun kääntää virta-avaimesta?
Vielä seuraavana hommana olisi johtojen tarkistus yleismittarilla. Nyt kun luin uudestaan nuo sinun neuvot sivulta 5 niin huomasin että tuo mustavalko kierrossignaali on unohtunut tarkistaa, mutta vaikka tuo olisi epäkunnossa, niin eikö ypvssän tulisi tehdä se tarkistuskierros? Jos nyt jotakin oon ymmärtänyt.
Sitten tulipa tuossa mieleen että mitä vaurioita koneelle voisi tulla jos laittaisin ypvssän manuaaliseksi Eli siis voisin kädellä tarpeen tullen kääntää sitä? Tämän tekohan ei vaatisi muutakuin hammasrattaiden poisoton. Äsken kun tuossa mietin, niin voiko niin käydä että jos käännän ypvssää kädellä liikaa niin kone vaurioituu? Ja onko tässä yleensäkkään mitään järkeä? Ei nimittäin oo mukava ajaa kun ypvs jumittuu auki asentoon ja kevari kulkee sen 60 ja röpöttää ja paukkuu ja ei väännä :S
Etsin epätoivoisesti vastauksia!
Mutta kuitenkin nyt on siis kaikki ohjainboksin ja servon välillä olevat liittimet tarkistettu ja putsattu hapettumista, eli ne on nyt kunnossa. Mutta osaako zone sanoa mille johdoille pitäisi tulla virtaa kun kääntää virta-avaimesta?
Vielä seuraavana hommana olisi johtojen tarkistus yleismittarilla. Nyt kun luin uudestaan nuo sinun neuvot sivulta 5 niin huomasin että tuo mustavalko kierrossignaali on unohtunut tarkistaa, mutta vaikka tuo olisi epäkunnossa, niin eikö ypvssän tulisi tehdä se tarkistuskierros? Jos nyt jotakin oon ymmärtänyt.
Sitten tulipa tuossa mieleen että mitä vaurioita koneelle voisi tulla jos laittaisin ypvssän manuaaliseksi Eli siis voisin kädellä tarpeen tullen kääntää sitä? Tämän tekohan ei vaatisi muutakuin hammasrattaiden poisoton. Äsken kun tuossa mietin, niin voiko niin käydä että jos käännän ypvssää kädellä liikaa niin kone vaurioituu? Ja onko tässä yleensäkkään mitään järkeä? Ei nimittäin oo mukava ajaa kun ypvs jumittuu auki asentoon ja kevari kulkee sen 60 ja röpöttää ja paukkuu ja ei väännä :S
Etsin epätoivoisesti vastauksia!