dubdub kirjoitti:Mikä on helpoin tapa kuristaa RGF vakioksi jotta menisi läpi katastuksesta? Kyselen ku ajattelin ajella harjotusluvalla kortin ja yks RGF ois tuos lähel tarjol.
Harjotus lupia varten ei tartte katsastaa, rgf saa vakio tehoihin kun yhdistää cdi boksin luona olevan (pa säätimien "lukitus" piuhan"... Eli siis jos se on tt ni cdi boksin luona pitäis olla katkastu johto (musta valkonen
???) ja sen kun liität takasin yhtee ni pakoaukon säätimet poistuu käytöstä, minun mielestä ainakin helppoa tapa
Yksi vaihtoehto on että etit jostakin pakoputken alkukäyrään sopivan kuristus prikan / levyn ja täppäät sen 1-2 hitsi pisteellä kiinni.
Sit yks vaihtoehto jonka olen itse todennut toimivaksi on peittää ilmanputsari elementin virtaus alaa esim pahvilla sopivasti jolloin pyörä röpöttää eikä mene tehopiikille jolloin tehot ovat siis laillisissa lukemissa.
En tiedä miten tarkkaa se on katsatuksessa mitenkä on kuristettu mutta tietopankista löytyy ainakin ohjeet miten rgf saa "täys tehoiseksi" niin niitä ohjeita vaan päinvastoin noudattamalla pitäis tulla "vakio" rgf...
Tämähän ei ole myynti palsta mutta rgf miehet vink vink, multa löytyis halvalla joitain osia rgf:ffään ja itsellä ei enään ole edes pyörää ni ovat vaan tallin täytteenä tuola
Katsokaahan mun ilmoituksista/pistäkää yv:tä jos kiinnostaa