Yamaha YZF-R125

hanskii
Pyörä:
Derbi Senda x-race sm 2007(EX) , CPI SM "KTM" Pro 2009(EX) , Yamaha YZF-R125 2008
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
17.11.2010 19:55
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut hanskii » 24.8.2012 11:30

Kertokaas nyt viisaammat, Jos ostaa Malossin 180cc setin moposportista niin onko se iha bolt-on ? Menee kaikki vakio kannet yms ? Ja pc:tä ei tarvitse erikseen ostaa ? =D
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.8.2012 12:04

Kyllä ihan bolt on setti, ja säätöboksi tulee mukana, että pakko ei ole pc:tä ostaa, mutta parempiin säätöihin sillä sen koneen kyllä saisi.

Eli toimii siis sellaisenkaan kun vaan pulttaa kiinni, ei ole mitäään ihmeellistä paitsi tulpan vaihtoa erilaiseen vissiinkin suositellaan.

Halvemmalla tosin saat sen suoraan malossi-storesta kun myyvät ilman postikuluja, ja ebaystakin joskus löytyy halvalla.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.8.2012 14:57

Osa on omaa tietoa, osa muilta opittua, mutta suurin osa mihkä vastaan on semmosta, että sata kertaa foorumilla jo käyty se läpi, mutta joskus tulee selviteltyäkin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 24.8.2012 15:25

hei mites on tartteeko seoksia säätää kun kannen avartaa?:D kun periaatteessahan siitä virtaa samaa seosta mutta vain enempi? autoalan opiskelijana pitäs tää tietää mut enpä tiedä XD
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
jalkapyörä
Liittynyt:
26.2.2011 0:58
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 24.8.2012 15:30

hupsu olet :D Ajattele näin, jos sinne virtaa enempi ilmaa nii tarvii myös sit enempi bensaa :D
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.8.2012 16:58

|Psychosocial| kirjoitti:hei mites on tartteeko seoksia säätää kun kannen avartaa?:D kun periaatteessahan siitä virtaa samaa seosta mutta vain enempi? autoalan opiskelijana pitäs tää tietää mut enpä tiedä XD

Tarvii säätää, jos siis jotain hyötyä siitä avarruksesta haluat.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 24.8.2012 18:31

jalkapyörä kirjoitti:hupsu olet :D Ajattele näin, jos sinne virtaa enempi ilmaa nii tarvii myös sit enempi bensaa :D

mut eiks täs kuitenki oo ilmamassa-anturi et se havaitsee kyl jos menee enemmä ilmaa et se kans ruiskuttais enemmä bensaa vai muistanko väärin?:D
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.8.2012 18:46

Eiei, avarrus on viritystä ja aina virittäessä lisätään bensansyöttöä, tämä on hyvä muistisääntö, ja se anturi on sitä varten et pyörä toimis korkeella vuoristossa ja alhaalla merenpinnan tuntumassa, ei se mikään oikea säätöyksikkö ole kun on tarkoitettu vain olosuhteiden muutosta kompensoimaan.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 24.8.2012 18:50

ai se toimii sillä tavalla se anturi:D no nyt on selvä tää asia munki pääkopassa:D mutjoo ehkä mä sit jätän ton masiinan rauhaa, ku ei kuitenkaa säätämisee oo varaa..
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
jalkapyörä
Liittynyt:
26.2.2011 0:58
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 24.8.2012 19:18

jos se toimis noin miten luulit niin vois lyyä kaikki virit paikalleen ja se toimis :D
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 25.8.2012 0:28

niinnojoo, mutta tälläne kuva oi tullu ku moni auto toimii noin :D
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
|Psychosocial|
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
20.10.2010 22:16
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut |Psychosocial| » 25.8.2012 15:23

pyörässähän on 12v järjestelmä eli jos on oikea kanta niin käy
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
Yzäri_96
Pyörä:
Yamaha YZF-R180 2010, Derbi Senda X-treme SM 2003
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2011 19:04
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Yzäri_96 » 26.8.2012 8:22

Alko himottaa toi 180cc jos ens kesäks ostais... ;) Miten muute vanha kansi voi käydä ton setin kanssa?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 26.8.2012 10:12

Hankala selittää, mutta kyllä se vaan sopii, malossi on tehnyt tuon setin sopimaan vakiokannella, mutta yleensä tosiaan bigboret vaatii uuden kannen.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Putte5000
Pyörä:
Husqvarna WRE 125 2007
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
1.8.2012 0:44
Re: Yamaha YZF-R125

ViestiKirjoittanut Putte5000 » 26.8.2012 13:05

Bongasin Nettimotosta yhdestä Yzäristä tällaisen tekstin:

"Sytyksestä poistettu 4° viivekuristus magneettianturia siirtämällä aikaisemmalle. Lisää huomattavasti vääntöä alakierroksilla joka venyy pidemmälle keskialueelle josta saadaan enemmän voimaa!! Ei vaikuta moottorin- eikä polttoaineen kulutukseen. "

Mitä, mitä? Tuosta en ole kuullutkaan ja mietin, että miksi. Jos tuo on mahdollista, niin miksi kukaan ei ole täällä siitä maininnut, tai ainakaan en itse ole huomannut jos joku tuosta on täällä puhunut.

Mitäs sanotte, onko mahdollista, että tuolla saadaan lisää tehoa?

E: Ainiin, mainittakoon, että kyseisessä pyörässä GPR kokoputkisto.
Hussen kunnostusta
-> viewtopic.php?f=93&t=85016