Ja tähän liittyen jos ostan änkän niin luin täällä ristiriitaisia mielipiteitä siitä, että tulisiko sitten ruiskua säätää (ostaa power commander)? Vai tuleeko tuo toimenpide tehdä vain kokoputkistoa ostattaessa?
Juuuso22 kirjoitti:Tietääkö kukaan miks vilkuttaa sitä keltasta vikavaloo kumia polttaessa?
Motoristi247 kirjoitti:Miten on, kannattaako ostaa tähän pyörään arrowin pelkkä änkkä vai kokoputkisto (Onko äänieroja)?
Samaa ne tekee jokanen pärrä, mulla sytty kans kun poltti kumia jotain 5 sekunttia ja sammuu aina kun virrat lyö pois ja takas päälle. Kaveri on aika pitkääkin siivua vetäny tuolla keulaa eikä vikavalo oo syttyny, jäähdytysnesteitä vaan ruikkinu ulosJuuuso22 kirjoitti:Tietääkö kukaan miks vilkuttaa sitä keltasta vikavaloo kumia polttaessa?
Kolmetoista kirjoitti:Kaveri on aika pitkääkin siivua vetäny tuolla keulaa eikä vikavalo oo syttyny, jäähdytysnesteitä vaan ruikkinu ulos
LeKe96 kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti:Kaveri on aika pitkääkin siivua vetäny tuolla keulaa eikä vikavalo oo syttyny, jäähdytysnesteitä vaan ruikkinu ulos
Sanoppa kaverilles että kattoo, onko paisuntasäiliön kumitulppa kunnolla kiinni. Itsellä oli vähän irti ja valutti jäähynestettä sitä kautta. Vuoto loppui kun laitoin jesarilla tulpan kunnolla kiinni.
Juppex88 kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mikä se anturi on siinä kytkimen alla? eli kun kytkin on pohjassa niin sieltä tulee sellainen tappi ulos
SMink kirjoitti:Noniin, mikäs tossa nyt taas on vikana. Uuden akun hain ja virrat ei mene päälle, kokeilin myös vanaha eikä silläkään mennyt. Viimeksi meni vielä mittari päälle vanhalla, mutta ei enää.
SMink kirjoitti:Juu mitään ei tapahdu. Pitää tsekata sulakeet joo. Pakko saada ennen torstaita toimimaan kun se säädätys aika sillon.