KTM EXC 125

hengga96
Pyörä:
yamaha yzf450 -06
Paikkakunta:
Jkl
Liittynyt:
20.11.2011 20:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut hengga96 » 22.4.2013 18:54

-SP- kirjoitti:Nyt loppus itellä järki.. Kaverin Kotariin vaihettiin mäntä ja kaikkee muuta tuli kans tehtyä, kaikki luonas ihan hyvin pyörä käyntiin ja pihalle lämpeemään.. Vartin jälkeen menin ulos tupakille ja kattelin, että mitäs vittua, pakoaukonsäätimen ylivuotoletkusta tuli vaihteistoöljyä aika lorottamalla jo, pyörä sammuksiin ja takasin talliin?

Itellä ei paljon ideoita enää jääny, kellään käyny samallaitte, eihän kampiakselin stefa nyt voi tohon vaikuttaa vaiko, kö?

kuulostaa ihan siltä kun olis laitettu yli 7desii sitä öljyy koneesee..
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut AKWM » 22.4.2013 19:32

henryx kirjoitti:
Konkolaa kirjoitti:
henryx kirjoitti:http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet/ktm-ohjaustangot-ja-korokkeet/peili-vasen-racing-5021204000030

Pystyykö tuota peiliä liikutella/taitella ajon aikana kuinka helposti? vai joutuuko löysäämään ruuvit aina? :s


helposti liikkuu! suosittelen!


No mites kun laitoin ton kiinni niin ruuvit kun kiristää, peili ei liiku mihkään, sitten kun vähän löysää niin silloin liikkuu mutta ei se paikallaan pysy..?

Osta vaan suorilta se dicen vastaava. Itellä on ollut kiinni jo hyvän aikaa ja saa just sellaselle kireydelle, että on jämäkkä mutta pystyy kuitenkin kätevästi vääntelemään suuntaan ja toiseen.
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 22.4.2013 19:50

kumpaas suuntaan sanotte että pitäis alkaa pistää säätöjä kun pistää semmosen 1/4 kaasun niin joko meinaa mennä piikille tai hyytyä, sillä tavalla aaltoilee se kaasu ja kaasarihan on tuo 38mm
-SP-
Pyörä:
Volvo
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
5.12.2008 18:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut -SP- » 22.4.2013 20:16

hengga96 kirjoitti:
-SP- kirjoitti:Nyt loppus itellä järki.. Kaverin Kotariin vaihettiin mäntä ja kaikkee muuta tuli kans tehtyä, kaikki luonas ihan hyvin pyörä käyntiin ja pihalle lämpeemään.. Vartin jälkeen menin ulos tupakille ja kattelin, että mitäs vittua, pakoaukonsäätimen ylivuotoletkusta tuli vaihteistoöljyä aika lorottamalla jo, pyörä sammuksiin ja takasin talliin?

Itellä ei paljon ideoita enää jääny, kellään käyny samallaitte, eihän kampiakselin stefa nyt voi tohon vaikuttaa vaiko, kö?

kuulostaa ihan siltä kun olis laitettu yli 7desii sitä öljyy koneesee..


Käskin kaverin laittaa se n.7dl, laitto vissiin kaheksan paikkoilla, ei kans itellä muuta järkevää selitystä, mut on sitä iteki aikoinaa ny se reilusti 7dl vahingossa tullu laitettuu, eikä kyllä tota onkelmaa..?
EX pyörät: Beta RR enduro, KTM EXC 125, Suzuki PV, Husqvarna WRE, KTM EXC 125 -07
hengga96
Pyörä:
yamaha yzf450 -06
Paikkakunta:
Jkl
Liittynyt:
20.11.2011 20:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut hengga96 » 22.4.2013 21:13

-SP- kirjoitti:
hengga96 kirjoitti:
-SP- kirjoitti:Nyt loppus itellä järki.. Kaverin Kotariin vaihettiin mäntä ja kaikkee muuta tuli kans tehtyä, kaikki luonas ihan hyvin pyörä käyntiin ja pihalle lämpeemään.. Vartin jälkeen menin ulos tupakille ja kattelin, että mitäs vittua, pakoaukonsäätimen ylivuotoletkusta tuli vaihteistoöljyä aika lorottamalla jo, pyörä sammuksiin ja takasin talliin?

Itellä ei paljon ideoita enää jääny, kellään käyny samallaitte, eihän kampiakselin stefa nyt voi tohon vaikuttaa vaiko, kö?

kuulostaa ihan siltä kun olis laitettu yli 7desii sitä öljyy koneesee..


Käskin kaverin laittaa se n.7dl, laitto vissiin kaheksan paikkoilla, ei kans itellä muuta järkevää selitystä, mut on sitä iteki aikoinaa ny se reilusti 7dl vahingossa tullu laitettuu, eikä kyllä tota onkelmaa..?

ei taida vielä kaheksan desin paikkeillakaan puskeen sitä pois sieltä, litra kun öljyä sielä on nii alkaa puskee poispäi sitä
olvilainen
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
17.1.2012 19:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut olvilainen » 22.4.2013 22:00

Voinu jäädä vanhaa öljyä sisään?
ONKO KELLÄÄN YLIMÄÄRÄISENÄ NOPEUSMITTARIN ANTURIA JOSSA ON SE KIERRE SIELLÄ ALAPÄÄSSÄ? Olis tarvetta :> paljonko muuten porukoilla on muovinen tyhjäkäyntiruuvi auki? Pyörittelin sitä ja en muista kuinka paljo Se oli auki, ja männän vaihdan niin ei viittis lyyä käyntiin jos tyhjäkäynti isolla :D
tmhj
Pyörä:
Ktm exc 125 -06
Liittynyt:
31.10.2012 19:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut tmhj » 22.4.2013 22:07

Kuinka vaikeeta ois käämittää valopuola uusiks ? ktm exc 125 2010
+ Mistä sais uuden valopuolan ku en millää netistä löydä ?
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 22.4.2013 22:20

olvilainen kirjoitti:paljonko muuten porukoilla on muovinen tyhjäkäyntiruuvi auki? Pyörittelin sitä ja en muista kuinka paljo Se oli auki, ja männän vaihdan niin ei viittis lyyä käyntiin jos tyhjäkäynti isolla :D


No miksei sitä voisi vaikka löysätä kokonaan, ja sitten käynnissä pyöritellä samalla kiinnemmäs kunnes käy hyvin..? :s En usko että kukaan jaksaa laskea sen kierroksia.
homekorva
Liittynyt:
4.1.2013 22:53
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut homekorva » 23.4.2013 0:00

Mites muuten imukanavan lisäpala vaikuttaa maantie ajossa?
edellinen omistaja oli laittanut sellasen enduro käyttöön, että saisi enemmän vääntöä ala kierroksille, mutta vähentää kierrosherkkyyttä..? :roll:
RääGäri
Pyörä:
Ktm exc sixdays -09
Paikkakunta:
JNS
Liittynyt:
15.10.2009 21:54
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut RääGäri » 23.4.2013 9:35

Millainen vilkkurele exc sixdays 09 kotkottiin led vilkuille? Onko niissä eroja että mikä pitää olla ? :lol:
seero
Liittynyt:
30.10.2005 12:47
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut seero » 23.4.2013 11:08

tmhj kirjoitti:Kuinka vaikeeta ois käämittää valopuola uusiks ? ktm exc 125 2010
+ Mistä sais uuden valopuolan ku en millää netistä löydä ?


Tuolta ainakin löytyy uus.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 23.4.2013 14:52

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=o0rrVsjRVNM
Mites kun mulla kävi eile näin ku vähä pommitin kehä 1llä. Ei oo aiemmin käyny näin vaikka on tykitelly huippuja pidempääki matkaa, eikä pitäis käydä laihallakaan. Mistä muusta vois johtua ? Tän hetkiset säädöt, noze 4lovessa,185ps ja 48tk :)
jypistä
Pyörä:
Ktm Exc 125
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.4.2013 14:39
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jypistä » 23.4.2013 15:10

Hei, ostin tossa ennen talvea 125 exc:n ja nyt alkaisi kelit olla kohdallaan että voisi tiellä jo ajella.
Ennen kuin kysytte niin en ole mikään tekniikan maisteri ja apu voisi olla tarpeen. Eli lähinnä noista "säädöistä" olisi kyse, entinen omistaja on ajellut täystehoputkella ja
Pääsuuttimen koolla 148, tyhjäkäyntisuutin 35 ja neula R1472 N. Ja nyt tuli vain mieleen että pitäisikö suuttimet vaihtaa esim ohjekirjan perussäätöihin eli:
Pääsuutin 180/185, tyhjäkäyntisuutin 45/48 ja neula NOZ E/NOZ F

Kotari menee sellaisen 120Km/h atm ja n.140Km/h olisi tavoite ettei Husseille tarvitse jäädä viivoilla :lol: Paljonkos kulutus olisi noilla ohjekirjan säädöillä vai pistänkö jotain nykyisten ja ohjekirja säätöjen väliltä, ja onko se kaikki niin nuukaa? Niin ja pyörää tullaan käyttämään vain katuajossa.
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 23.4.2013 15:44

Pistä ny hyvämies äkkiä nuo ohjekirjan isommat suuttimet. Nuo pienet on tarkotettu ainoastaan sille a1 putkelle.

Mietin vain miten se ylipäätään voi toimia ollenkaan jos se noin laihalla käy. Katsohan taas sinäkin, että onko se ilmanputsarin kuristus otettu myös pois putken vaihdon yhteydessä...:roll:
jypistä
Pyörä:
Ktm Exc 125
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.4.2013 14:39
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jypistä » 23.4.2013 16:01

SimplemÄÄn kirjoitti:Pistä ny hyvämies äkkiä nuo ohjekirjan isommat suuttimet. Nuo pienet on tarkotettu ainoastaan sille a1 putkelle.

Mietin vain miten se ylipäätään voi toimia ollenkaan jos se noin laihalla käy. Katsohan taas sinäkin, että onko se ilmanputsarin kuristus otettu myös pois putken vaihdon yhteydessä...:roll:


J, kiitos vastauksesta. Onko muuten noita neuloja ja suuttimia iso vaiva vaihtaa? Ohjeet olen siihen löytänyt, mutta monesti asiat ovat helpommin sanottu kuin tehty. Kaikki muu on kunnossa älä huoli :lol: :lol: