Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

lorso
Pyörä:
Aprilia sx50, 4t Husqutin, 2t Husqutin, nsr
Liittynyt:
22.4.2012 19:41
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lorso » 28.11.2013 14:28

http://www.satapiikki.fi/ Kurkkaappa tuolta välikelin renkaat osiosta ;) Ja edelleenkin kaipaan ideoita tohon kännistysongelmaan!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 28.11.2013 15:19

Paska akku, huono tulppa/tulpanhattu, ilmanputsari tukossa, kaasari tukossa/liian pieni suutin ja ei saa kunnolla bensaa, venttiilinvälykset vituillaan, onhan tossa noita ideoita vaikka kuinka mistä lähteä liikkeelle.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
lorso
Pyörä:
Aprilia sx50, 4t Husqutin, 2t Husqutin, nsr
Liittynyt:
22.4.2012 19:41
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lorso » 28.11.2013 15:52

Akku uusi ja ladattu, koitettu apuvirralla, ilmanputsari vaihdettu, tulppa ja tulpanhattu vaihdettu, venat säädetty, bensaa saa, kaasari putsattu, suuttimina ps142 ja tk42, ryyppy toimii ;) Enhän mää ny sentään tulis kyseleen ellen ois jo perusasioita tarkistanu :lol: Se tässä eniten ihmetyttää että heti kun menee mittari plussan puolella lähtee napin hipasusta käyntiin :s
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 28.11.2013 17:34

Kaasarin kalvo saattaa alkaa takertelemaan kun pakkasen puolelle mennään. Muuta selitystä ei tule mieleen :s
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
Naikhouu
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 28.11.2013 18:33

Ei kellään olis vakio tai jotain muuta änkkää myytävän?
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 28.11.2013 19:34

Oon tekemässä stefojen vaihtoa keulaan. Kuinkahan paljon öljyä pitäis laittaa pumppuihin? Ja pitääkö molempiin pumppuihin pistää samanverran öljyä kun on USD kyseessä? Tais jossakin lukea öljyjen määristä, mutten nopealla selauksella löytänyt.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
lorso
Pyörä:
Aprilia sx50, 4t Husqutin, 2t Husqutin, nsr
Liittynyt:
22.4.2012 19:41
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lorso » 28.11.2013 20:38

Nyt on kaasarin kalvo tsekattu ja aika venynythän se on, mutta eihän sen pitäisi käynnistykseen vaikuttaa? :s Voisko öljyt olla liian jäykät? 10w-40 tällä hetkellä lämpimien kelien takia.
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 28.11.2013 20:57

se kuitenkin vastaa kaasuun normaalisti vaikka olisikin pakkasta? Jos vastaa niin silloin ei ole vikaa kalvossa. Ja ei ole öljyissä vika.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
lorso
Pyörä:
Aprilia sx50, 4t Husqutin, 2t Husqutin, nsr
Liittynyt:
22.4.2012 19:41
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lorso » 28.11.2013 21:22

Juu toimii ihan normaalisti sitten kun saa käyntiin, eli ekaks pariks minuutiks talliin lämpiään, käynnistys ja saman tien ulos. Sitten jos on sammuneena minuutinkin niin ei starttaa.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 28.11.2013 21:42

Paljonko vois suunnilleen maksaa / paljonko teille on maksanut takaswingin ja takahäkin maalauttaminen?
Kai riippuu minne vie maalattavaks mutta näin yleensä.
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 28.11.2013 22:11

Ite kävin kysyy ni 50-60e sano et ois. Itellä ois tarkotus talven aikana maalaa häkki valkoseks ja swingi mustaks tai kromimaalilla, pulverilla siis :)
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 28.11.2013 22:23

Huomenna pistän Akrapovicista kuvaa. Oisko muuten mitenkään mahdollista, että sais putkeen pientä pauketta? Muistan vaan, kun ex-Samuraissa kuulosti niin mukavalta. :D
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 28.11.2013 22:31

Jos putkessa paukkuu, ei palaminen ole puhdasta. Eli seokset tai venojen tahti kusee. Laihalle säätämällä saat pauketta, rikkaalle säätämällä tihempää pauketta.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 28.11.2013 22:39

Ei varmaan tee koneelle hyvää, jos säädän laihemmalle?
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 28.11.2013 22:47

Ei tee ei, eikä myöskään rikkaalla käyminen, venttiilit karstottuu, laihalla käydessä venttiilit ''palavat''.