Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 28.11.2013 22:50

Okei, pitää sitten tyytyä nykyisiin ääniin. :D Kiitos nopeasta vastaamisesta!
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 28.11.2013 22:59

Kyllä se moottorijarrulla paukkuu vaikka ois säädöissäki ;) Tai ainaki ku antaa ihan minimaalisesti kaasuu moottorijarrulla :D
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 28.11.2013 23:05

Joo no kylhän se sillon. :D
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 28.11.2013 23:07

Mitkä ois tosiaan hyvät suuttimet vakio husseen? Kaikki sanoo että isompi suutin kun ei tämä laitos toimi kylmällä säällä, niin pitäisikö lyödä isompi pääsuutin ja tyhjäkäyntisuutin, ja mitkä sitten olis hyvät? Kysyin jokiniemeltä sähköpostilla että vaihtaisivatko huollossa suuttimet vai pitääkö itse vaihtaa. Sais samalla vähän paukkumaan ja eipähän käy laihalla.
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 29.11.2013 0:04

Turha sitä paukkumista on hakea. Sehän on vain merkki siitä ettei ole säädöissä :lol: Jos vakiosuuttimet on 122ps ja 35tk, niin talveksi olis hyvä laittaa varmaa 125/127,5ps ja 37,5tk.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
Kymda
Pyörä:
ni sutii
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.4.2012 2:40
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Kymda » 29.11.2013 18:02

Bomb3ri kirjoitti:Turha sitä paukkumista on hakea. Sehän on vain merkki siitä ettei ole säädöissä :lol:

Nimenomaan, odotat vielä pari vuotta ja ostat isomman moton, niissä paukkuu sitten se teho, tän kokosessa myllyssä paukkuu paskat säädöt. Ja vielä protip paukuttamiseen jos väkisin haluat sitä tehdä, huudatat rajotinta vasten esim. tunnelissa ja pumppaat kaasua nopeasit, paukkuu vakioputkellaki mutta en takaa että kone tykkää huudattamisesta :s
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 29.11.2013 18:26

Ihan samalla tavalla isommissakun paukkuu jos ei ole säädöissään, myös SAS/EGR järjestelmä paukuttaa jos niitä ei ota pois. Oma 690 ilman saastejuttuja ja säädöissä niin ei pauku millään, eikä tarviikkaan.
Naikhouu
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 29.11.2013 19:07

Onko näihi muute mitää järkeä laittaa isomman pyörän änkkää? Tarkotan et ku nehä o suunnattu tehokkaammil vehkeil, ni onko jotai haittaa esim tehoissa?
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 29.11.2013 22:52

Suzuki RMZ 250cc putki ainakin pelittää hyvin.
Kuva

Saiskohan mistään alailmanohjaimia valkosena/valkosta tarraa? Jos ei niin mitenköhän onnistuis teettämällä tai jotenkin?
Naikhouu
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 29.11.2013 23:21

R1KS4 kirjoitti:Suzuki RMZ 250cc putki ainakin pelittää hyvin.
Kuva

Saiskohan mistään alailmanohjaimia valkosena/valkosta tarraa? Jos ei niin mitenköhän onnistuis teettämällä tai jotenkin?

Juu tota sun akraas ihailinki :3
Ku allrightil olis viel toi 450cc änkkä mut oliskoha se jo liia iso?
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 30.11.2013 0:09

Oikein maukas änkkä Riksalla! Laitas vielä parempi kuva miten kiinnitys toteutettu.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Hupsude
Liittynyt:
18.11.2013 21:24
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Hupsude » 30.11.2013 16:10

Hei, miten toi leovincen alkukäyrän asennus toteutetaan kun vakio alkukäyrään menee se letku jonka tarkoitusta en tiedä niin mitä sille tehdään? Koska leovincen alkukäyrässä ei ole sille paikkaa? :|
lusikka6000
Liittynyt:
27.5.2012 14:46
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lusikka6000 » 30.11.2013 17:03

Tuki vain se letku jollain ei siinä ihmeellisempää :D
Kymda
Pyörä:
ni sutii
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.4.2012 2:40
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Kymda » 1.12.2013 12:40

R1KS4 kirjoitti:Suzuki RMZ 250cc putki ainakin pelittää hyvin.
Kuva

Saiskohan mistään alailmanohjaimia valkosena/valkosta tarraa? Jos ei niin mitenköhän onnistuis teettämällä tai jotenkin?

Nyt äkkiä soundcheck videoo :eek: :lol:

EDIT: se oli sit käsky! :D
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 2.12.2013 17:13

"Kuristuksiin ei parane kajota jos meinaa säilyttää takuun pyörässä. Pyörän tulee olla alkuperäisessä kunnossa jotta takuu säilyy."

Terveisin huoltomies. Tekis vähän mieli repiä tästä kurit irti mutta ei kai sitten niihin kajota :D
Sovittiin tässä sähköpostin kautta että seuraavassa huollossa vaihtavat sopivat suuttimet, niin ei tarvi itse mihinkään kajota. Kuitenkin ajokauden alussa tulee olemaan kosteaa ja kylmää niin ettei tuo laitos pelaa kunnolla joten saapahan suuttimetkin kuntoon.