Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 2.12.2013 18:14

Kuva


Kuva

Löytyi kaverin kuvaama 15sek videokin, mutta minneköhän sen laitan? Youtubeen en pysty laittamaan yksityisvideoita ja en ''oikeaa'' viitsi, koska teen joku päivä vähän pidemmän sound check -videon.
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut renze » 2.12.2013 23:24

Blacklake kirjoitti:
"Kuristuksiin ei parane kajota jos meinaa säilyttää takuun pyörässä. Pyörän tulee olla alkuperäisessä kunnossa jotta takuu säilyy."

Terveisin huoltomies. Tekis vähän mieli repiä tästä kurit irti mutta ei kai sitten niihin kajota :D

MP-racingin kanta on ollut että 4t malliin voi putkiston vaihtaa ja takuu säilyy. En muista pitikö asennus teettää huollossa, kyllä varmaan.
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 6.12.2013 0:48

oon laittamassa 520 ketjuja, onkohan 12-45 välit liian pitkät husseen, jos kerran 12-47 ovat hieman lyhkäsemmät kuin vakiot? Kellää kokemusta?

E: Samalla siis tulossa vixion 150cc pytty+mäntäsarja ja vixion nokka.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
ottopoika
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 6.12.2013 18:11

Itellä 12-47 ja saisi olla melki ihan hiuka lyhkäsemmät.
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 7.12.2013 1:04

Itellä 12-48 ja vakiotekniikalla hyvät. Jos toi 150+nokka tulossa nii kannattaa varmaa noita kokeilla ja pidentää tarvittaessa.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 11.12.2013 23:19

Tähän ei sais varmaan mistään erikseen tiivisteitä tai stefoja tai mitälie etujarruihin? Tosiaan jonkin aikaa sitten ne järkevänä paskoin, ja pitäis nyt talvella keksiä että mikä meni rikki ja miten korjaa :D
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 12.12.2013 19:22

tarkoitatko nyt sen etujarrusylinterin stefaa vai liukutappien suojakumeja?
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 12.12.2013 19:28

Enemmänkin viittasin sinne etujarrujen stefoihin. Tuskin stefat, mutta joku tiiviste kai levinnyt. Ei olla keretty vielä siihen perehtyä.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 12.12.2013 23:11

Samat jarrut näissä on kun 06-07 wr/cr 125 kisapeleissä joten varmasti voi löytyä jostain.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 13.12.2013 0:03

Jarrusatulan tiivisteitä ei sitten mistään. Teräspunosletkujen osia löytyi mutta veikkaisin että vikaa enemmän jarrusylinterin tiivisteissä. PItää ottaa selville.
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 13.12.2013 17:48

Puskeeko sun etujarrus siis jarrunesteet pihalle sieltä sylinteristä? Jos puskee, niin otat vaan jarrusylinterien männät pois, mittaat niiden halkaisijat ja tilaat/ostat vain oikean kokoiset O-renkaat niille.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 13.12.2013 17:58

Katokku siinä on pääsylinteri ja työsylinteri niin kumpaa mahdat tarkoittaa :lol: Taino varmaan pääsylinteriä kun ei työsylinterissä mitään normaaleja o-renkaita ole
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 14.12.2013 1:06

No kun en ole sen nähnyt ikinä mitään sieltä vuotavan, tainnut vain jostain vetää ilmaa systeemiin. Välillä se on ihan pikkuisen ottanut ja taas pian ei, eli ilmaa pääsee jostain sisään.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 14.12.2013 1:06

No kun en ole sen nähnyt ikinä mitään sieltä vuotavan, tainnut vain jostain vetää ilmaa systeemiin. Välillä se on ihan pikkuisen ottanut ja taas pian ei, eli ilmaa pääsee jostain sisään.
THElias
Liittynyt:
21.9.2011 20:20
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut THElias » 16.12.2013 12:21

Tämä sama asia on varmaan täällä jo käyty muutamaan otteeseen mutta kysympä kuitenkin :D Niin siis Olisi myynnissä jammun weeraan 180cc malossi pyttysetti nii onko siinä ja husselle myytävässä mitään eroja? Ja kun se on asennettu vaatiiko husse muuta? esim isompaa kaasarii tai jtn muuta? vai toimiiko ihan kunnolla?:D