Juu nää vaijerit ei oikee tykkää musta
. Lähinnä sitä tarkotin että mikä väli olisi paras sille vaijerille ettei olis liian tiukkaa lenkkiä tai osuis syylärii.
Ja sitte kun nyt sain sen kaasarin (34 lortto) kuntoo, ni kattelin että sinnehä jää iha iha mukavasti sähköroinaa, vissii kaasunasennon tunnistimen piuhoi. Nii saako ne vaa jäädä sinne vai pitääkö mun ettiä mihi ne menee ja repiä irti. Olis hyvä jos ne sais jäädä vaan sinne kun ei oikee nyt riitä motivaatio niiden poisottoon.
Ja lisää kysyttävää tulee
: Ilmanputsarilta lähtee letku siihe töötin alle sellasee jakajaan ja siitä putki paisarin alkuun. Elikkä tää on vissii se joku pakokaasujen kierrättelyä tai jtn (?). Tukin sen letkun mikä menee paisarin alkuun, mutta enkös mä vois repiä ne letkut pois ilmanputsarin kotelolle asti ja tukkia sen sieltä? Tulis iha mukavasti lisää tilaa ku sais letkuja pois tieltä.
Edittiä: Miksi sen raven laipan viisteen pitää olla kohti pakoaukkoa eikä mäntää? Eikö se olisi fiksumpaa että se viiste olisi mäntään päin? Vai oonko mä asentanu sen päin vittuu
. Elikkä viisteellä tarkotan sitä puolta mikä ei ole täysin suora vaan loppupäästä sellai viiston kaareva..