KTM EXC 125

Sandeels
Pyörä:
KTM EXC 125 -05, ex HVA WR 125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.12.2010 20:30
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Sandeels » 3.5.2013 19:01

Miten ootte saanu muut tuon eturattaan stefan vaihdettua rikkomatta ruuvarilla paikkoja/miten teette yleensäkin tuon homman? :)

Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
weeto269
Liittynyt:
5.7.2009 3:09
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut weeto269 » 3.5.2013 19:59

Poraa ruuvi kiinni ja nykäse irti.
Norkin
Pyörä:
KTM EXC 125 -2012
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
19.5.2010 15:43
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Norkin » 4.5.2013 1:02

Morjes!

Husse pitäs saada vaihettuu kotkaan, mutta nyt on silmiin osunut eräs mieleenkiintoinen husa. 12 vuoden sixdays tai 12 vuoden husan te olisi vaihtoehdot.. Katukäyttöön tulossa ja husa olisi hinnaltaan mukavampi. Mutta mites tuo husan kone, kun lohkot näyttää <-07 kotareista, onko se kuitenkin tuollaisen 12 vuoden tasoinen sisuskaluiltaan jne? Mites noiden vanhojen koneiden kiertokankiviat, onko korjattu jo noihin? Tuo husa olisi sekä vähemmän ajettu ja halvempikin hieman.. Onko tuollaisessa kotarissa sitten mitään "oleellista" parempaa.
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 4.5.2013 13:18

ne on periaatteessa sama asia erinimellä ja hieman eri katteilla/väreillä.
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Rotom » 4.5.2013 14:30

12-Six-days ja Husa Te on täysin sama laitos tekniikaltaan. Enskavaneet on ainoot missä "eroa." Six-Days omaa Gantin, ja Husa DID:n. Ja ne jo mainutut katteet ja penkki. Husassa myös 11l tankki, kun Six-Dayssisa 9,5l.

Eli periaattessa aivan sama kumman ostat. Itse ottaisin uudemman ja vähemmän ajetun. Jos näin asia siis oli?
TreKTM125
Liittynyt:
4.5.2013 14:26
KTM EXC 125 smoto vanteita

ViestiKirjoittanut TreKTM125 » 4.5.2013 14:34

Olis hakusessa KTM 125EXC 2009 smoto vanteita.
Olisko kellään myydä ja millä hinnalla?
Yhteyttä voi ottaa ollikauppinen@luukku.com :eek:
Tai lähettää viestii tänne
Norkin
Pyörä:
KTM EXC 125 -2012
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
19.5.2010 15:43
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Norkin » 4.5.2013 14:44

Husa siis olisi hieman vähemmän ajettu, ja on omaan silmään yhtä hieno laitos kanssa! Lohkot siis ovat vain siis vanhojen kotareiden näköiset, mutta tekniikka itsessään samaa? Nyt kun tuo husse lähtis alta pois, niin lähtisin hakemaan husaa samoin tein :D
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 4.5.2013 14:52

Rotom kirjoitti:12-Six-days ja Husa Te on täysin sama laitos tekniikaltaan. Enskavaneet on ainoot missä "eroa." Six-Days omaa Gantin, ja Husa DID:n. Ja ne jo mainutut katteet ja penkki. Husassa myös 11l tankki, kun Six-Dayssisa 9,5l.

Eli periaattessa aivan sama kumman ostat. Itse ottaisin uudemman ja vähemmän ajetun. Jos näin asia siis oli?

Onko tuossa te:ssä muka yhtä paljon kaiken maailman tingeltangeleita ja lisävarusteita kun six-daysissa? :|
RiKi55
Pyörä:
250 exc -06
Paikkakunta:
Tampere, Pirkanmaa
Liittynyt:
11.12.2009 23:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut RiKi55 » 4.5.2013 20:07

tuli sellainen kysymys tätä topiccia selatessani mieleen, että onko V-forcen läpillä varustetuissa koneissa läppien raotus jopa yleistä? Itsellänikin on 2010 kone, tehtaan TT putkella, mutta alavääntöä ei ole nimeksikään. FMF:llä alavääntö oli olematon. Eli, kun alan avaamaan yläkertaa, kantsonko ensimmäisenä läpät, vai pa-säätimen, kangen, kampuran..?
olvilainen
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
17.1.2012 19:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut olvilainen » 4.5.2013 21:39

Pa-säädintä ja läppiä itte ainakin rupeaisin kattomaan. Voisi johtua myös väljästä männästä mutta jos toimii yläkierroksilla niin luultavasti ei.
RiKi55
Pyörä:
250 exc -06
Paikkakunta:
Tampere, Pirkanmaa
Liittynyt:
11.12.2009 23:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut RiKi55 » 4.5.2013 21:51

Mäntä tosiaan 30h ajettu! Ensimmäisten kymmenen sivun seassa oli juttua, että joillain toisillakin on läpät raotellut.
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 4.5.2013 22:48

Kyllä todennäköisesti paukuttaa aikalailla yläkierroksilla jos läpät raottaa.
RiKi55
Pyörä:
250 exc -06
Paikkakunta:
Tampere, Pirkanmaa
Liittynyt:
11.12.2009 23:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut RiKi55 » 4.5.2013 23:04

Alakierroksilla silloin tällöin paukkuu, kun lyö lusun tiskiin kohtuu alhaalta.
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Rotom » 5.5.2013 1:29

OziBo_ kirjoitti:
Rotom kirjoitti:12-Six-days ja Husa Te on täysin sama laitos tekniikaltaan. Enskavaneet on ainoot missä "eroa." Six-Days omaa Gantin, ja Husa DID:n. Ja ne jo mainutut katteet ja penkki. Husassa myös 11l tankki, kun Six-Dayssisa 9,5l.

Eli periaattessa aivan sama kumman ostat. Itse ottaisin uudemman ja vähemmän ajetun. Jos näin asia siis oli?

Onko tuossa te:ssä muka yhtä paljon kaiken maailman tingeltangeleita ja lisävarusteita kun six-daysissa? :|



Kummastakin alustan osalta esim. WP 4CS ja takana WP PDS. Koneessa ei tietääkseni mitään eroavaisuuksia. T-palat on uusimmissa Six-dayseissa oranssielaksoidut, Husassa mustat. Husan takahäkki sitä polyjotakin kun taas KTM omaa alumiinisen. Ja eipä tuo Six-Days omaa mitään kovin erikoista tingentangelia.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 5.5.2013 2:52

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... -EXC-50mm- Mistäs tuommoisia lyhyempiä tukijalkoja saa muuten kun ton paketin mukana, pysyis paremmi pystyssä smotoilla :D