Tuskin mitään radikaalia.Ecgu kirjoitti:onkos jollain tietoa että tuleeko ensi vuoden malliin jotain uutta??
2 vuottaJoopajoo kirjoitti:Raptorin takuu 1 vai 2 vuotta?
Mitä isompi takaratas lyhkäsemmät välkät, ja taas mitä pienempi eturatas niin sitä lyhkäsemmät välkät. Eli sulla on vissiin vakiota pienempi takaratas jos tuntuu että on liian pitkät välkät.Dhamon^ kirjoitti:edit. niin joo, onhan mulla isompi takarengas kuin vakiona. Sen takia varmaan tuntuu, että välit vähän liian pitkät..
Ai katos juu, kyse oli renkaasta eikä rattaasta, tyhmä minä.Joopajoo kirjoitti:Dhamon^ kirjoitti:edit. niin joo, onhan mulla isompi takarengas kuin vakiona. Sen takia varmaan tuntuu, että välit vähän liian pitkät..
No minkä kokoinen rengas sulla sitten on?
AJMK lue Dhamon^:in teksti uudelleen ajatuksella!
Joopajoo kirjoitti:Minnekä tossa Raptorissa lisätään ne kakstahtiöljyt ja ja jäähdytysnesteet?
No varmaan kakstahtiöljysäiliöön ja jäähdytysnestesäiliöön
Mutta missä ne säiliöt on, jossain tankin alla?
Joopajoo kirjoitti:Se on vissiin samanlainen systeemi kun Planetissa, katoin hetki sitten kuvan siitä, aika mielemkiintoisen näköinen. Onnistuuko toi helposti jos tankki täynnä?
Joopajoo kirjoitti:Se on vissiin samanlainen systeemi kun Planetissa, katoin hetki sitten kuvan siitä, aika mielemkiintoisen näköinen. Onnistuuko toi helposti jos tankki täynnä?