Rieju MRX 125 4T

Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 6.8.2006 12:09

Kytkentäkaavio on tulostettu..... Jep kiitos lähettäjälle. Täytyy viedä autosähköinsinöörille. Saa kattoa missä se jippo piileksii... Odotin perjantaina postia. Ei tullut postin kautta. Olivatten lähettänyt matkahuoltoon. Paketti on siellä...veetuttaa.... Käyn kiekan aamulla Jämsässä ja illalla tutkin sen TTR palikan. (maanantai illasta on kysymys) Se punavalkoinen johto samoin mustavalkojohto kiertelee omiyuisia lenkkejä. Vaihdelootasta ei tule mitään muuta kuin vapaan kytkinpiuha.....
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 6.8.2006 12:14

supermopo_ kirjoitti:kellään muulla sama ongelma ku mulla ? jos pyörittää circlesia niin valuu kaikki öljyt ulos ilmanputsarin alta... ja nousee semmoset savut putkesta että huhhuh
eihän 4-tahdin pitäs savuttaa tolleen? jostai vissii pääsee öljyä palotilaan. ja eikös se moottorin huohotusletku tuu sinne ilmanputsariin? (ainakin xt:ssä tulee)

miten kallelalan pyörität`?
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.
supermopo_
Liittynyt:
26.5.2006 10:05

ViestiKirjoittanut supermopo_ » 6.8.2006 16:28

Kallee_ kirjoitti:
supermopo_ kirjoitti:kellään muulla sama ongelma ku mulla ? jos pyörittää circlesia niin valuu kaikki öljyt ulos ilmanputsarin alta... ja nousee semmoset savut putkesta että huhhuh
eihän 4-tahdin pitäs savuttaa tolleen? jostai vissii pääsee öljyä palotilaan. ja eikös se moottorin huohotusletku tuu sinne ilmanputsariin? (ainakin xt:ssä tulee)

miten kallelalan pyörität`?


savuttaa ihan helvetisti, ja kyllä, se hukkaputki menee sinne ilmanputsariin, mutta olen tukkinut sen reijän mistä se valuu ulos, johtuen siitä että takarengas oli ihan öljyssä.. ja on se aika kallellaan...
supermopo_
Liittynyt:
26.5.2006 10:05

ViestiKirjoittanut supermopo_ » 6.8.2006 16:31

tobe_ kirjoitti:mikä on circles??


:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Anti-hero
Paikkakunta:
Jyväskylä mlk
Liittynyt:
9.9.2003 21:30

ViestiKirjoittanut Anti-hero » 6.8.2006 16:38

:D En kyllä tiedä minäkän, paitsi jos se on sitä ympyrää keulimista?
kerran luulin olevani väärässä mutta erehhdyin...
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 6.8.2006 18:14

supermopo_ kirjoitti:
Kallee_ kirjoitti:
supermopo_ kirjoitti:kellään muulla sama ongelma ku mulla ? jos pyörittää circlesia niin valuu kaikki öljyt ulos ilmanputsarin alta... ja nousee semmoset savut putkesta että huhhuh
eihän 4-tahdin pitäs savuttaa tolleen? jostai vissii pääsee öljyä palotilaan. ja eikös se moottorin huohotusletku tuu sinne ilmanputsariin? (ainakin xt:ssä tulee)

miten kallelalan pyörität`?


savuttaa ihan helvetisti, ja kyllä, se hukkaputki menee sinne ilmanputsariin, mutta olen tukkinut sen reijän mistä se valuu ulos, johtuen siitä että takarengas oli ihan öljyssä.. ja on se aika kallellaan...
ei sitä saa tukkia. ota pätkä letkua ja vedä se jostain välistä vaikka koneen alle. luulis loppuvan savuttamisenkin.
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.
tobe_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
29.5.2006 15:13

ViestiKirjoittanut tobe_ » 6.8.2006 19:21

no mikä se on??
mad_john
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.6.2005 21:40

ViestiKirjoittanut mad_john » 6.8.2006 19:42

tobe_ kirjoitti:no mikä se on??


Ilmeisesti ympyrän keulimista, mutta voi myös tarkoittaa ympyrän ajamista ;)
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 6.8.2006 20:08

Moottorin huohotinputki. Sitä ei saa tukkia, mottiin tulee painetta ja puhaltaa sterfat ulos laakeripesistä. Jos oot pärtsännyt riittävän kallellaan tai keulinut pystyyn on oljy noussut ylös ja imu imenyt sen kaasariin joten savuuttaa....
Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 6.8.2006 20:46

Itte olen ainakin vetänyt sen huohotinputken vaan alas samaan nippuun kaasarin ylivuotoletkujen kanssa ja tukkinut sieltä ilmanputsarilootan seinästä sen huohotinputken reiän :)
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 7.8.2006 1:46

Ride_to_live kirjoitti:Itte olen ainakin vetänyt sen huohotinputken vaan alas samaan nippuun kaasarin ylivuotoletkujen kanssa ja tukkinut sieltä ilmanputsarilootan seinästä sen huohotinputken reiän :)
noinhan se kannattaakin tehdä.

circles... varmaankin kun polttaa kumia tekemällä ympyrää?
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.
supermopo_
Liittynyt:
26.5.2006 10:05

ViestiKirjoittanut supermopo_ » 7.8.2006 11:11

circles = keulia ympyröitä... ja kiitos neuvoista... vielä vaan se ihmetyttää, että jos vedän sen sinne alas missä esim. kaasarin hukkaputki tulee niin veikkaan että
ekan kerran ku tekee sen 12 o' clock wheelien niin valuu
kaikki öljyt sieltä ulos ? ainakin niin teki ku se putki
meni sinne ilmanputsariin...
Teeoobee
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
7.8.2006 11:34

ViestiKirjoittanut Teeoobee » 7.8.2006 15:52

olin ennen tuo tobe_!!!
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01
Huohotin

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 7.8.2006 18:15

Hommaa siihen huohotinsuodatin että paineet pääsee pois. Pistä putheen jatko jasuodatin jonnekkin ilmanputsarin yläpuolelle. Menkööt höyryt taivaalle.
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01
Vidu TTR CDI boxin kytkentä erilainen

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 7.8.2006 18:26

Joop TTR pistoke 8- piikkinen ja meillä 6. TTR 7 johtoa ja yksi pimeä. Rievussa 6 johtoa.
oranssi menee puolalle molemmissa
musta on maa molemmissa
Sitten on loput sekaisin järjestyksessä.

Tietäiskö joku TTR kytkentäkaaviota?
Lohkosta tulee muutama johto TTR ylös. Mitkä värit?

Eip uskalla kytkeä vielä kun ei tiedä päävirtajohtoa TTR eikä sytkäjohtoja.....
Siispä haku päälle......

Boxi ja sen kytkennät tätä tehojuttua kiusaa, tein hieman kyselyitä.