eihän 4-tahdin pitäs savuttaa tolleen? jostai vissii pääsee öljyä palotilaan. ja eikös se moottorin huohotusletku tuu sinne ilmanputsariin? (ainakin xt:ssä tulee)supermopo_ kirjoitti:kellään muulla sama ongelma ku mulla ? jos pyörittää circlesia niin valuu kaikki öljyt ulos ilmanputsarin alta... ja nousee semmoset savut putkesta että huhhuh
Kallee_ kirjoitti:eihän 4-tahdin pitäs savuttaa tolleen? jostai vissii pääsee öljyä palotilaan. ja eikös se moottorin huohotusletku tuu sinne ilmanputsariin? (ainakin xt:ssä tulee)supermopo_ kirjoitti:kellään muulla sama ongelma ku mulla ? jos pyörittää circlesia niin valuu kaikki öljyt ulos ilmanputsarin alta... ja nousee semmoset savut putkesta että huhhuh
miten kallelalan pyörität`?
ei sitä saa tukkia. ota pätkä letkua ja vedä se jostain välistä vaikka koneen alle. luulis loppuvan savuttamisenkin.supermopo_ kirjoitti:Kallee_ kirjoitti:eihän 4-tahdin pitäs savuttaa tolleen? jostai vissii pääsee öljyä palotilaan. ja eikös se moottorin huohotusletku tuu sinne ilmanputsariin? (ainakin xt:ssä tulee)supermopo_ kirjoitti:kellään muulla sama ongelma ku mulla ? jos pyörittää circlesia niin valuu kaikki öljyt ulos ilmanputsarin alta... ja nousee semmoset savut putkesta että huhhuh
miten kallelalan pyörität`?
savuttaa ihan helvetisti, ja kyllä, se hukkaputki menee sinne ilmanputsariin, mutta olen tukkinut sen reijän mistä se valuu ulos, johtuen siitä että takarengas oli ihan öljyssä.. ja on se aika kallellaan...
noinhan se kannattaakin tehdä.Ride_to_live kirjoitti:Itte olen ainakin vetänyt sen huohotinputken vaan alas samaan nippuun kaasarin ylivuotoletkujen kanssa ja tukkinut sieltä ilmanputsarilootan seinästä sen huohotinputken reiän