Aprilia af1

soup
Pyörä:
Aprilia AF1 & YZ 125
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
2.12.2005 20:31

ViestiKirjoittanut soup » 3.5.2008 11:18

Paljonko suunnilleen aprilialla ajaa bensavalon syttymisen jälkeen?

Onko antaa suosituksia rengaspaineiksi Pirellin Sport demoneille?
Jylpä91
Paikkakunta:
Hattula
Liittynyt:
1.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut Jylpä91 » 3.5.2008 12:44

riippuu paljo kassun koosta ja suuttimista, ite laittasin 2 eteen ja taakse
p.a._tuning
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
2.8.2006 18:02

ViestiKirjoittanut p.a._tuning » 4.5.2008 0:32

ei se kassun koko ku se kaasukäsi. oma bensavalo on vähä ailahtelevainen et kyl siin oikeesti kannattais vaa tietää et paljonko on ajettu sillä määrällä mitä tankissa on ja paljo sitä on tullu reviteltyy.
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 4.5.2008 11:23

Mitehä tuota pyörää pitäs ruveta säätää raven laiton jälkeen, ku alle 7 tonnissa kun ajaa pyörä hieman turisee, ja tuntuu vähän "miettivän" ennen laipan avautumista... Ja tyhjäkäyntikierroksilta kun kääntää kaasun pohjaan sanoo moottori moo ennenkun nappaa ne kierrokset... Seosruuvia oon säädelly mut ei tunnu auttavan... rave on 12 naksausta auki... mitähän tossa pitäs ruveta säätää?
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 4.5.2008 12:59

Ansta kirjoitti:Mitehä tuota pyörää pitäs ruveta säätää raven laiton jälkeen, ku alle 7 tonnissa kun ajaa pyörä hieman turisee, ja tuntuu vähän "miettivän" ennen laipan avautumista... Ja tyhjäkäyntikierroksilta kun kääntää kaasun pohjaan sanoo moottori moo ennenkun nappaa ne kierrokset... Seosruuvia oon säädelly mut ei tunnu auttavan... rave on 12 naksausta auki... mitähän tossa pitäs ruveta säätää?


neulaa alemmas eli sokkaa ylemmäs. tukkonen putsari voi kans vaikuttaa.
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 4.5.2008 14:50

JGGA kirjoitti:
Ansta kirjoitti:Mitehä tuota pyörää pitäs ruveta säätää raven laiton jälkeen, ku alle 7 tonnissa kun ajaa pyörä hieman turisee, ja tuntuu vähän "miettivän" ennen laipan avautumista... Ja tyhjäkäyntikierroksilta kun kääntää kaasun pohjaan sanoo moottori moo ennenkun nappaa ne kierrokset... Seosruuvia oon säädelly mut ei tunnu auttavan... rave on 12 naksausta auki... mitähän tossa pitäs ruveta säätää?


neulaa alemmas eli sokkaa ylemmäs. tukkonen putsari voi kans vaikuttaa.


huomasinpas äsken että aprilia naukas miltein 12000 kierrosta mittariin :D viime syksynä otti tasan sen 10500.. :S
Scatter_
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.5.2006 22:16

ViestiKirjoittanut Scatter_ » 4.5.2008 23:36

andy_91 kirjoitti:
andy_91 kirjoitti:kertokaas mulle ku oon hankkiis af1 ja siit on katteet paskana eli käykö rs:n katteet af1:seen??


varcitsen vastauksen!!


Ei kyllä suoraan mene mutta osta multa siihen uudet katteet.
http://www.motot.net/talli/47601
http://www.motot.net/talli/61168
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 5.5.2008 10:01

Älä nyt Ansta kaasaria käy ensimmäisenä sorkkimaan, jos ennen ravea on pelannu normaalisti. Jos 7 tonnissa tulee liian iso tehomonttu tai käy röpöttelemään ni ravea vaan kiinni päin. Voit myös vähän hakea tatsia siihen raveen testailemalla eriasentoja siinä. 3 vuoden aprilia kokemuksella annan kyllä pisteet rave 2! Molemmat ravet on ollu ja ton 6 kertaa halvemman silti valitsisin. Sanon nyt ihan jokaiselle kuka on jostain kuullu tai väittää et rave 2 on huonompi ku 1, et opettelee sen säätämisen ennen ku tulee sanoo mitää mussutuksia siitä, et rave 2 olis sähköravea huonompi.
nopeat syövät, hitaat eivät...
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 5.5.2008 14:33

kyllä toi rave2 on ainakin toiminnaltaa niin paljon helpomi ja yksinkertasemi ku ei tarvi mitn bokseja,soleinoideja,vaijereita, piuhahässäköitä..

jos laittas tasasuuntajalle tulevaan piuhaan (magneetolta) kondensaattorin mikä antais virtaa hetkellisesti jossain sielä 7k kieppeillä transistorille joka ohjais akulta suoraan virtaa solenoidille ni ei tarvis poksia ollenka :D
nixa21
Liittynyt:
28.11.2005 21:37

ViestiKirjoittanut nixa21 » 5.5.2008 21:12

nixa21 kirjoitti:
vezcu kirjoitti:Onkos jollain teistä mun vanha AF1? Rekisteri numero on BJ-462. Olisi kiva nähdä missä kunnossa se nykyään on :)


Minullahan se taitaa olla..
Nettimoto id: 607732


Onkos siitä kuinka kauan kun pääsit pärrästäs eroon?
vezcu
Pyörä:
Honda CB 125 T
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
7.9.2006 17:58

ViestiKirjoittanut vezcu » 5.5.2008 22:11

Vuosi sitten kesäkuussa se lähti.
MYYDÄÄN HONDA CB 125 T, ota yhteyttä YV:llä !!
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 7.5.2008 8:35

Mikähän vittu on kun liikkeelle lähdettäessä pitää ilmeisesti kytkin välillä sellasta narina/narahdusta jos vähän pitää luistattaa vaikka kun lähtee liikkeelle... Oon säätäny sitä mut ei tunnu auttavan...

Ja sit mitkä on oikeat rengaspaineet edessä ja takana?
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 7.5.2008 10:17

painelaakeri tai hajonnu levy.
nopeat syövät, hitaat eivät...
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 7.5.2008 11:09

mulla vieläkin sama ongelma vaikka on uusittu painelaakeri,levyt,välilevyt ja se "kruunu" mihin ne levyt tulee kiinni. ei se narise ennenku kunnolla luistattaa mut ei tuu enää mitää muuta mielee ku se "kuula" mikä on kytkinkopassa mikä työntää painelaakeriin.. :S ihan ku levyt olis kuivat tai ottaa jotenki epätasasesti kiinni.. joku tyyppivika tämäkin af1,sessä..
Mojo
Pyörä:
Dt
Liittynyt:
19.7.2006 14:03

ViestiKirjoittanut Mojo » 7.5.2008 20:38

Mites tollanen af1 sport pro-mallinen pyörä on teillä toiminut? Onko kestävä,kulkee varmaankin tarpeeksi kun laittaa tt:ksi ja mites bensan kulutus tt:nä?