Ite tilasin taas jokunen viikko takaperin tuolta GG onlinesta osaa sunnuntaina ja seuraavan viikon perjantaina soi ovikello ja pakettia lykättiin kouraan. Mun paketit on tulla aina suht ripeesti tuolta ja ongelmitta, eli oon pirun tyytyväinen kyseiseen puljuun.
Jusuu kirjoitti:Ei vaa näytä löytävän ... ME120516020...
Tuossa onkin sellanen juju että sen männän tuotenumero on vaihtunu, se on: ME120616020 A-koolle ja ME120616121 B-koolle.
Voisin myös suositella kaikille Vertexin mäntää, vähintäänkin yhtä hyvä kun alkuperänen AssoWerke. Pitäs saada GG onlinen kautta kun kysyy (itte ainakin sain
) tai sitten
http://www.gravity-racing.de. Tuolta GG onlinesta jos ne tarjoo S3 merkkistä mäntää niin se on sitten Vertex ihan näin tiedoksi.
E. Ja toi mittarin lahoominen on kyllä suht yleistä näissä, sisuskalut kun ei oikeen tykkää pitkä aikasesta kosteudesta. Itte oon kerran joutunu mittarin piuhan kans vaihtaan ku oli niin kireellä et pikku hiljaa katkeili säikeet sisältä. Muuten mittari pysyy ihan hyvin kondikses jos jaksaa tiivistää sen saumat vaikka jollain silikonilla ja muistaa vaihdella patteria ennen ku se sippaa.