AapoV kirjoitti:Töötti tulee siihen syylärin yläpuolelle.
Kun etsit öljyvuotoa, kannattaa putsata eka kone. Ja kun lisäät öljyä, katso mistä sitä alkaa tulemaan (laita vaikka käyntiin jos on käyntikuntoinen). Jos ei tunnu tulevan pois, kääri koko vaihteisto vaikka sanomalehtipaperiin, ja sitten kato mikä kohta kastuu ensimmäisenä. Luultavasti vain joku stefa vuotaa?
Paikansin jo vuodon, ei onneksi paha . Elikkä vaihdepolkimen akselin sefasta vuotaa. Poljin irti -> vanha stefa pois -> uus paikoilleen?? Tuleeko sieltä laatikko öljyä kun ottaa stefan pois? Vois muutenkin vaihtaa öljyt, nii tyhjentää homman ajaks laatikon öljyistä.
Toinen vuoto, tiputtaa melkein sivujalan viereen paritippaa päivässä pikimustaa öljyä. Ei ihan heti tullu mielee et mistä tulis.