mulla tuo tyhjäkäynti riippuu ihan maapallon pyörimis-suunnasta kuuhun nähden ja marssin pinta-lämpötilasta...... on niin oma sielun elämäsä tuolla että huhhuh
Mitä oireita olis jos on rave1 solenoidi olis rikki? Koska sehän ns vetää tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin välein ja mulla se ei liiku? Tai liikkuu mutta about 1-2 mm.. Ja ei oo laippa jumissa :/
Jazzeish kirjoitti:Mitä oireita olis jos on rave1 solenoidi olis rikki? Koska sehän ns vetää tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin välein ja mulla se ei liiku? Tai liikkuu mutta about 1-2 mm.. Ja ei oo laippa jumissa :/
Liikkuuko se ilman vaijeria normaalisti? Tai jos laitat suoraan akusta virtaa? Jos ei pelitä niin sieltä voi olla se pinta rikki ja se menee oikosulkuun ettei se liiku. Multa löytys uus solenoidi vink vink
Se solenoidin sisäpinta, eli se vissiin messinkinen pinta siinä. Niin itellä kävi sillei että se oli hajonnu niin se meni oikosulkuun kun sen alta paljastu normi metalli. Pystyin korjaamaan kun mulla oli yks paskana oleva mutta muuten se on hankalaa.
Kertokaas ideoita, miten ton vakioloksun leikkelis enemmän "supermotomaiseksi". Meinasin ainaki sieltä takaa lyhentää ja kaventaa ja tehdä syylärin ilmanohjainreiät vai mitkä nyt onkaan, mutta etupuoli on vielä täysin auki Sitten vielä ongelmaksi nousee se, että miten ton toteuttais mahdollisimman tarkasti
Mukava homma tuo laipan rikkoutuminen . Pjme:ltä on ne halvemmatki laipat loppunu varastosta eli nyt vain pitää ootella että laippoja tulisi sinne lisää. Samalla voisin tilata vforce3 ja muuta hilpettä. Ellei sitten jollakin teistä ole myydä laippaa