OziBo_ kirjoitti:Mitähän tässä nyt pitäis oiken säätää, kun:
Kutosvaihteella lähtee kiihdyttämään kaasu pohjassa alakierrokselta, heti kun pakoaukonsäädin aukeaa, (ei saa ilmeisesti säädettyä?) meno hyytyy eikä kiihdy enää ollenkaan, välillä jopa rupeaa mooaamaan, mutta jos päästää kaasua jonkun verran niin kulkee taas.
Pääsuutin 440, 450 on ollut myös, mitään vaikutusta ei ole ollut muutakun että jos pienempää laittaa niin laihaksi rupeaa jo menemään.
Neulan sokka oli keskellä ja sillon teki vielä pahemmin tota mooaamista. Nyt on toiseksi alimmassa. Rikkaammalle ei viitsi laittaa kun röpötys on valtaista muuten pintakaasulla ajellessa.
Saa säädettyä pakoaukonsäätimen avautumiskohtaa, jos se on väärin, niin tekee nimenomaa tuota, avaamiskohdassa veto pysähtyy vaikka mitkä suuttimet olisi paikallaan.
Itse kyllä sinuna katsoisin sen säädön siitä luukusta että missä kohdassa ja laita vaikka kuva, pytyn irrotuksessa moni sen siitä avaa ja takasin ei menekkään samaan kohtaan.
Ja ei missään nimessä +450 suutinta näille keleille vaikka sulla olisi mitä palikkaa. Mä aikoinaan tein sellasen kelinmukasen säätötaulukon alle 08 wr:ään. Voin koittaa pyytää tuosta uudelta omistajalta sen ja postata tähän. Mulla tosin oli aika paljon kaikenlaista palikkaa siinä pyörässä.
Kokeile suurentaa tk-suutinta, se auttaa tuohon ja pelaa ilmaruuvilla. Vaikka sulla on kaasu pohjassa tuossa testissä, wr:ssä tk suuttimen vaikutus jatkuu pitkälle keskialueelle ja tuntuu todella paljon.
Edit, tässä se mun tekemä taulukko, pyörässä oli osat VHM, HGS, VForcet, ja sytkä säädetty + huuhteluita vähän avitettu.
-10-0 astetta pääsuutin 450/460, neula ylhäältä katsottuna 4. tai 5. lovi, tyhjäkäyntisuutin 37.5/40
0-15 astetta pääsuutin 440, neula alle 10 asteessa 3. lovi ja yli 10 asteessa 2. lovi tyhjäkäyntisuutin 35
15-25 astetta pääsuutin 420/430, neula alle 20 asteessa 3. lovi, yli 20 asteessa 2. lovi, tyhjäkäyntisuutin 32,5
Niin ja neulana mulla oli muistaakseni #60 tai 62.
58 tai 59 neulalla ei toimi ollenkaan!
Ilmaruuvin asentoja en enää muista, mutta ne kannattaa hakea siinä tuntumalla ja ajamalla.