KTM EXC 125

alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 8.5.2013 21:48

Joku Heppu kirjoitti:
alpinestars^ kirjoitti:
Joku Heppu kirjoitti:Pystyiskö tosta kromisesta paisarista saamaan jotenkin pieniä jäkiä piiloon (siis ovat oikeasti pieniä jälkiä ei niinkään naarmuja) :)? Harvaa kuskia nämä tuskin haittaisivat mutta olen itse huolehtinut kaikista katukäytössä olleista pyöristä kuin yli huolehtiva äiti :D KIITOS!

Paskaa vaan siinä, kokeile kaikki liuottimet.
Jos ei lähe niin sitten semmosta kun saippuavilla, sillä ei irtoo pinnote ja hioo siitä huolimatta vähä.

elikkä kyllä tota saippua- ja teräsvillaa löytyy että kokeillaan sitten niillä jos ei ketään vastusta niiden käyttöä paisarissa :s ja sitten tota metalpolishia


Varmasti uskaltaa.

e: kellään myydä mustia & hyväkuntosia ympärimeneviä pumpunsuojia ?
Tu0bbIch
Pyörä:
Ktm exc 125 -09
Liittynyt:
16.4.2012 20:15
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Tu0bbIch » 9.5.2013 14:02

Moi. Mitenkä sais tollaseen ktm exc 125:seen virtalukon asennettua ja minkälainen se pitäs olla ja mistä saa ostettua?? ois hyvä jos joku osais neuvoa selkeesti!
RiKi55
Pyörä:
250 exc -06
Paikkakunta:
Tampere, Pirkanmaa
Liittynyt:
11.12.2009 23:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut RiKi55 » 9.5.2013 14:53

Alaväännön puute selvisi, johtui pakoaukonsäätimestä.
Seuraava kysymys onkin, että sopiiko 04 kotariin 05-07 katteet?
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 9.5.2013 17:39

04-07 sopii vissiin keskenään.
jjuho.
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
25.3.2012 15:36
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jjuho. » 9.5.2013 18:16

Juuh elikkäs ajoin eile motaria ja löi takarenkaan lukkoon satasen vauhista, luulin että leikkas kii.. Kone kuitenkin pyörii kytkin pohjassa eikä ole leikkausjälkiä. Vaihteet tuntuis olevan jumissa, eikä vetoakseli pyöri. Missähän mahtas olla vika? Pyörällä ajettu 220h pelkästään katuajoa (ei ole vielä tehty koneremppaa) Oisko joku laakeri voinu leikata? Sisällä oli parituntia ajetut lootaöljyt. Luulis ettei vielä noilla tunneilla laakerit hajois.. :|
juhm97
Pyörä:
Husaberg FE450 '09
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
13.9.2012 20:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut juhm97 » 9.5.2013 19:04

Tu0bbIch kirjoitti:Moi. Mitenkä sais tollaseen ktm exc 125:seen virtalukon asennettua ja minkälainen se pitäs olla ja mistä saa ostettua?? ois hyvä jos joku osais neuvoa selkeesti!

Itse ostin tohon KTM:n oman virtalukon (varaosanumero 83011066044, saa Motokeitaalta), onhan se kallis, mutta siinä tulee 2 uniikkia avainta, rattilukkoon uusi pesä ja kortti jolla saa uudet avaimet jos vanhat häviää. Laitoin ite sen virtalukon etupumpun viereen muovinpalasella kiinni, galleriassa kuva. Tossa vielä hyvät kopioidut asennusohjeet:

1. Tankki irti, ja näet sytytyspuolan edessäsi.
2. Keulaan päin on yksi johto abikolla kiinni puolaan, irroita tämä.
3. Nyt etsit virtalukostasi piuhat, jotka ovat toistensa parit. (Eli mittarilla mittaat sähkönkulkua. Virrat pois, ei piippaa. Virrat päällä piippaa.) Nyt teippaa ja eristä loput virtalukon piuhat, sillä et tarvitse kuin yhden parin.
4. Liitä piuhoihin abikot päihin, ja kytke.
5. Iloitse toimivasta virtalukosta.
TgNox
Pyörä:
675
Liittynyt:
17.3.2007 11:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut TgNox » 9.5.2013 23:45

jjuho. kirjoitti:Juuh elikkäs ajoin eile motaria ja löi takarenkaan lukkoon satasen vauhista, luulin että leikkas kii.. Kone kuitenkin pyörii kytkin pohjassa eikä ole leikkausjälkiä. Vaihteet tuntuis olevan jumissa, eikä vetoakseli pyöri. Missähän mahtas olla vika? Pyörällä ajettu 220h pelkästään katuajoa (ei ole vielä tehty koneremppaa) Oisko joku laakeri voinu leikata? Sisällä oli parituntia ajetut lootaöljyt. Luulis ettei vielä noilla tunneilla laakerit hajois.. :|

Pyöriikö kone vapaalla? Jos pyörii niin vetarin laakeri mahdollisesti leikannut. Jos ei niin vaihteistosta joku ratas/laakeri paskana. Mulla kävi aikoinaan vastaavasti ja vetarin laakeri leikkasi ja samalla katkesi vetari ja laakeri mursi lohkosta laakeripesän. Lootaöljyt oli uudet ja laakerikaan ei ollut mikään ikäloppu. :s
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Aap- » 10.5.2013 8:14

TgNox, Kyseisessä pyörässä siis kone pyörii kytkinpohjassa, vapaalla ei pysty koittamaan kun ei tunnu vaihteet vaihtuvan ollenkaan.. Oisko vaihteistosta joku ratas tai laakeri paskana?
RääGäri
Pyörä:
Ktm exc sixdays -09
Paikkakunta:
JNS
Liittynyt:
15.10.2009 21:54
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut RääGäri » 10.5.2013 16:37

Hei! Lueskelin tuossa ohjekirjaa ja löysin sieltä kohan missä danottiin että ''ottamalla tämän piuhan irti niin tehot vähenee. Mielestäni sytkäkartan joku piuha... niin uskaltaako tätä käytttää esim poliisi tapauksissa vai leikkaako kotari ja räjähtää tuhansiin osiin?
Joku Heppu
Liittynyt:
13.4.2012 22:53
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Joku Heppu » 10.5.2013 16:57

RääGäri kirjoitti:Hei! Lueskelin tuossa ohjekirjaa ja löysin sieltä kohan missä danottiin että ''ottamalla tämän piuhan irti niin tehot vähenee. Mielestäni sytkäkartan joku piuha... niin uskaltaako tätä käytttää esim poliisi tapauksissa vai leikkaako kotari ja räjähtää tuhansiin osiin?

Mitä sitä nyt suotta ruveta repimään poliisien takia kun ei ne sitä kotarin tehojen määrää kuitenkaan pysty todistamaan (AINAKAAN TIETYILLÄ PAIKKAKUNNILLA) eikä se paljoa vaadi poliisilta järjen käyttöä kun niitä ääniä kuuntelee että onko kyseessä vakio vai tt
P1ikk1
Pyörä:
кt๓
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
14.1.2011 20:57
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut P1ikk1 » 10.5.2013 17:32

Moro mikäs vikana kun mittari menee aina välillä tolleen himmeäksi. Aina kun ajaa/moottori käy niin näyttää normaalisti, mutta joskus kun vaikka katsoo tunnit moottorin käymättä, niin mittari on huomattavasti himmeämpi. Patterit lopussa? Mistä saa ja miten vaihdetaan?
^makke^
Pyörä:
Ktm 125 exc -11
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
21.1.2012 13:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ^makke^ » 10.5.2013 18:26

Onko kellään tietoa ebc dirt race kytkinsarjasta, että kestääkö yhtää vai saako jo 50H päästä laittaa uuen setin?? Ja mites ku kytkimen puolen kampuran stefapinnassa on vähä naarmuja josta saattais päästä vähä vuotamaa ni voiko siihe laittaa mitää tiivisteainetta.
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 10.5.2013 20:45

Uus kottarainen : http://www.ktm.com/enduro/125-exc-eu/hi ... Y0xJKJ7Lh4
Näköjään vforcetkin vaihtunu boyeseneihin jne.. :D Lokari ja maskikin muttunu ja jotain pientä..

E; tuleva sixdays: http://www.ktm.com/fi/enduro/125-exc-si ... Y0z2aJ7Lh4
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 10.5.2013 21:01

omasta mielestä hienoimmat exc:t on 2008-2011 en oikein pidä noista uusista katteista.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 10.5.2013 22:17

RääGäri kirjoitti:Hei! Lueskelin tuossa ohjekirjaa ja löysin sieltä kohan missä danottiin että ''ottamalla tämän piuhan irti niin tehot vähenee. Mielestäni sytkäkartan joku piuha... niin uskaltaako tätä käytttää esim poliisi tapauksissa vai leikkaako kotari ja räjähtää tuhansiin osiin?

Hyvin minimaalinen vaikutus tuolla piuhalla, pikkusen vaan muuttaa moottorin luonnetta eli aivan turhaa poliisin takia säätää kun se tietää siltikin et liikaa tehoa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa