Millasia välejä teillä on säxissä? tai räxässä smotogummeilla? vakiona vissii säxäs 16-45
Tällä hetkellä 15-45 ja menee TTnä sen 96 km/h kutosella ennen ku nappaa piikin (7800 rpm), elikkä ihan hyvä ajella isollakin tiellä eikä tarvi koko ajan piikillä revittää matkaa
. Huipuista ei tietoo oo kun ei oo niitä tässä viittiny revittää
lue: ei ole ollut aikaa ajella koska lukio mutta piikin jälkeen kerää tosi mukavasti ja todella nopeasti vauhtia +120km/h aivan helposti.
14 piikkine löytys etee ja oon tässä pohtinu että pitäskö se heittää kiinni. Onko millasia kokemuksia ? Kiihtyvyys paranee tottakai ja oisha se mukavaa, mutta mites tuo kulkupuoli ja huippunopeus
? Onko enemmä haittaa ko hyötyy?
Sitte nyt kun ollu 38tk kiinni ni tyhjäkäynti laskeutuu tosi nätisti ja käy nättiä tyhjäkäyntiä, mutta käy todella paksulla kun lähtee kiihdyttää pienillä vaihteilla. Aivan hirvee röpötys
. Tolasta ei ilmenny ku 35tk oli kiinni, tosin sillo kiekat leijas. Mutta olisko nyt kelit lämmennyt niin että passais laittaaa 35tk takas kiinni.
Neula on K56 ja sokka toisiks ylimmässä lovessa. Eikös seosta laihennettu nostamalla sokkaa jolloin neula laskee ja seos laihenee? Kerran jo laitoin laihemmalle tossa keväällä
sillon 35 tk viel kiinni ja keskialueen röpötys loppus. Pitäskö muka heittää neula kaikkein laihimmalle? Ei oikee tekis mieli ellei pakko oo
Voiko olla että liian iso TK tekis tota että rötää aivan vitusti kiihdyttäessä pikkuvaihteilla (1 ja 2, satunnaisesti 3 alku) siinä 6000 rpm kohilla. EI meinaa kierrokset nousta ku röpö röp röpö
Juu tosiaan, kaasutinhan on 34 vhsb. Pääsuuttimen virkaa toimittaa 158, mutta senhän ei pitäs vaikuttaa kun ei täyskaasulla lähde vetää.