http://www.youtube.com/user/juustomies16
santee138 kirjoitti:Sit et millasta valotehoo suosittelisitte tuoho sen mukaa, ettei poliisi heti ois kiukuttelemassa, mutta kuitenki näkis ajaa hyvin? Ja ylipäätää mitä mieltä poliisit on tuommosesta pyörässä? Itse arvelin että joku 6000k ois aika sopiva varmaan.
Ja sit se et onko tuo hyvä paikka tilata tollane, vai onko porukalla jotain ostokokemuksia tuommosista?
Juuuso22 kirjoitti:Itekki oon miettiny et vaikuttaako toi keuliminen merkittävästi polttimon kestoon, kun tärähtäähän se vähän ku 100 vauhista laskee keulan eturengas pysähtyneenä. Parissa viikossa menny 2 polttimosta lyhyet.
AceFin kirjoitti:santee138 kirjoitti:Sit et millasta valotehoo suosittelisitte tuoho sen mukaa, ettei poliisi heti ois kiukuttelemassa, mutta kuitenki näkis ajaa hyvin? Ja ylipäätää mitä mieltä poliisit on tuommosesta pyörässä? Itse arvelin että joku 6000k ois aika sopiva varmaan.
Ja sit se et onko tuo hyvä paikka tilata tollane, vai onko porukalla jotain ostokokemuksia tuommosista?
Tuo 6000K ei ole valoteho, vaan värilämpötila. Valoteho mitataan lumeneissa, mutta ei noissa suuria eroja ole. Kun et ihan sinistä ota, niin ei poliisit niistä kiinnostu. Itsellä on 4300K ja näyttää ihan valkoiselta.
TurboYhZ kirjoitti:Tuli muuten mieleen kun oli puhetta nuista rattaista niin että jos vaihtaa isomman taakse niin sehän menee hiljempaa? Eli pitäis vaihtaa pienempää ratasta taakse niin menis kovempaa?
Montako piikkiä vakiota pienempi sen pitää olla että sais vauhtia lisää? Eli siis lähinnä matka-ajoon ja kylällä pyörimiseen välityksiä.
Alexir kirjoitti:Tuskin mitään valittaa ja jos otat H4-2 (En tiedä saako tuolta) mallisen xenonin, niin saat normaalit lyhyet, mutta xenon pitkät
lazziix kirjoitti:Joo periaatteessa meniskin hiljempaa mutta kun nuo vakio välitykset on liian raskaat. Jonka takia ei jaksa vetää loppuun asti. Taakse 55 ratas tai eteen 13. Varmaa joku kevyempi kaveri voi jopa vakovälityksillä päästä kovempaa kun kevyemmillä mutta siitäpä kokeilemaan eipä nuo rattaat kalliita ole
Juuuso22 kirjoitti:Itekki oon miettiny et vaikuttaako toi keuliminen merkittävästi polttimon kestoon, kun tärähtäähän se vähän ku 100 vauhista laskee keulan eturengas pysähtyneenä. Parissa viikossa menny 2 polttimosta lyhyet.
ilm4rii kirjoitti:Minkähintanen on oikeanpuolen (noin) maahantuojalla/paikallisessa yamaha liikkeessä? Saa nakata yv:tä jos löytyy ylimääräsenä
santee138 kirjoitti:Alexir kirjoitti:Tuskin mitään valittaa ja jos otat H4-2 (En tiedä saako tuolta) mallisen xenonin, niin saat normaalit lyhyet, mutta xenon pitkät
Saiskos sellasen ehk jostain lähikaupast tms ettei tarviis tilata? Kuulostas aika hyvältä vaihtoehdolta Ja sit se ikuisuuskysymys et meneeks kiinni laittamalla ja tuhooks sellane umpioo jos ajelee pitempiikii matkoi pitkil, tietty riippuu varmaa tehosta kui tehokkaa ostaa..?
ilm4rii kirjoitti:Minkähintanen on oikeanpuolen (noin) maahantuojalla/paikallisessa yamaha liikkeessä? Saa nakata yv:tä jos löytyy ylimääräsenä
hupsista..siis etukate
naksu007 kirjoitti:Laittakaas linkkiä tulilille jos tiedätte bolt-on H4-2 xenonit jotka nyt on suht edulliset.