-Edward Murphy
TurboYhZ kirjoitti:Pisti silmään sellane juttu että mittari ottaa nopeuden vasta 5km/h jälkeen.
On varmaan kaikissa weeroissa silleen?
naksu007 kirjoitti:Onko kukaan laittanut noita henkilön _Sylin_teri_ myymiä H4-2 xenoneita kiinni? Onko bolt-on kamaa? Siis että käy suoraan umpioon?
TurboYhZ kirjoitti:Pisti silmään sellane juttu että mittari ottaa nopeuden vasta 5km/h jälkeen.
On varmaan kaikissa weeroissa silleen?
Kolmetoista kirjoitti:Jaa onko mun teollisuushallin anturi hajalla kun se näyttää 2km/h?
Mitä haittaa siitä on, jos on vakio alkukäyrä ja se pakokaasunkierrätys systeemi on tukittu?
santee138 kirjoitti:Ei taida nuo halogeenipolttimoit oikee tykätä keulan nostamisesta.. muutamat on jo tänä kesänä menny.. Arveli et jos ostas sit vaikka ne xenonit jos ne kestäs vähä enemmä..? Vähä ku tuota tutkin nii löyty tollane http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... %C3%A4n%22.
Olin joskus kauan sitten lukevinani täällä et tuo menis oikeestaa suoraa kiinni Weeraa ilma mitä isompii söperryksii, vai olenko väärässä..?
Sit et millasta valotehoo suosittelisitte tuoho sen mukaa, ettei poliisi heti ois kiukuttelemassa, mutta kuitenki näkis ajaa hyvin? Ja ylipäätää mitä mieltä poliisit on tuommosesta pyörässä? Itse arvelin että joku 6000k ois aika sopiva varmaan.
Ja sit se et onko tuo hyvä paikka tilata tollane, vai onko porukalla jotain ostokokemuksia tuommosista?