KTM EXC 125

Yaaffe
Liittynyt:
3.4.2013 18:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Yaaffe » 31.7.2014 15:53

Kyllä sillä 3000e saa hyvän kotarin, halvemmallakin. Kuhan ovat vaan huollettuja niin eipä sillä vuosmallillakaan hirveästi väliä ole.
miksutuss
Liittynyt:
11.7.2013 9:48
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut miksutuss » 31.7.2014 17:54

Noniin! Osaisko joku kertoa että onko kovin iso homma vaihtaa vetoakselin stefa? Eikös se mee niivaa että ratas irti tms ja sitte stefat pois ja uuden naputtelee paikalle? ja sitte vesipumpun stefaki pitäs vaihtaa ku vaihoin öljyt ja huomasin et vähän on harmaat öljyt että vettämenee sinne! Ei ollu siis ekalla kerralla ku öljyt vaihoin! ja sitten viellä että kun olette männän vaihtanu niin minkä pytyn alatiivisteen ootte laittanu sinne?
Yaaffe
Liittynyt:
3.4.2013 18:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Yaaffe » 31.7.2014 20:18

Pytyn alatiivisteen saat ite valita, mitä ohuempi sitä enempi puristuksia :D, ite tosin laitoin sen keskikokosen.
enskaaja2
Liittynyt:
1.5.2014 23:11
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut enskaaja2 » 31.7.2014 22:15

Juu, ratas irti holkki irti sitte stefa vaikka naulasta teet semmosen jolla saay vedettyy pois stefan jos ei oo oikeeta ulosvetäjää. Kannattaa laittaa se stefa pakkaseen jos ei muute meinaa mennä
miksutuss
Liittynyt:
11.7.2013 9:48
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut miksutuss » 1.8.2014 2:13

Kiitos tästä!
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Fooni » 1.8.2014 3:29

Kyllä 3000€ alkaa saamaan jo ihan hyviä kotareita, pari sellasta ollu itelläkin. Jos riittää enskakotari nii voi löytyä um. (08->) pyöriä jo tingattuna kolmeen tonniin. Vanhanmallisia sitten smotoillakin. Ei se kotari niin kallis ole ylläpitää.
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
Wärrätin_
Pyörä:
Yamaha WR
Liittynyt:
15.2.2014 21:21
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wärrätin_ » 1.8.2014 9:16

Ookkei. Kiitoksia vastauksista!
Larppa_
Pyörä:
Husqvarna sm 125, Gilera smt 50
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
28.7.2012 3:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Larppa_ » 2.8.2014 15:35

Moro kaikille, mikä olisi tuommoinen ns "ylä-raja" ajotunneissa excssä kun olisin kaverilta ostamassa jolla on ajettu noin. 950tuntia? :D
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut AAte » 2.8.2014 15:59

Millasia mittareita kaverit on laittanu vanhempiin kotareihin? Esim. 2002. Olisi mukava, jos se näyttäisi pitkät valot ja vilkut. Tuntimittarin voi ostaa erikseen, tosin sekään ei haittaisi. Trailtech ei näytä vilkkuja jne. mutta se ei ole ongelma.

Nyt mietinnässä Koso DB-01R ja Trailtech Endurance II KTM

Onko kellään kokemusta?
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
zpurgu69
Paikkakunta:
kainuu
Liittynyt:
4.1.2011 15:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut zpurgu69 » 2.8.2014 16:49

kelään myydä vm-06 kotkaan valkoisia tai mustia etu- ja takakatteita?
sumi hoodz
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 2.8.2014 18:41

Larppa_ kirjoitti:Moro kaikille, mikä olisi tuommoinen ns "ylä-raja" ajotunneissa excssä kun olisin kaverilta ostamassa jolla on ajettu noin. 950tuntia? :D


Eipä niissä nyt mitään varsinaista rajaa ole, kunhan nyt vielä jotenkin näyttää pyörältä niin on ok. Jos on huollettu asianmukaisesti niin mikä ettei. Näkee välillä noita jotain 04-vuoden kotareita millä on ajettu esim. 200h, niin 100% vaihdettu mittari tai ajeltu ilman vaijeria yms. Tutulla oli 1000h ajettu ja toimi kun junan hissi.

Eli jos on rempattu yms ja hyvään hintaan saat, niin mikä estää?
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 2.8.2014 19:17

Tuntimittareihin ei ole luottamista, mittarit saa vaihdettua eikä ole kovin kummoinen homma ohjelmoida mittaria nollille ihan kotikonstein ja siihen sitten porakoneella ja magneetilla sopivat tunnit/kilsat.

Kunto ja huoltohistoria on tunteja tärkeämpi.
Wetmuffin
Pyörä:
KTM EXC 125 2011 Six days
Liittynyt:
14.12.2013 23:30
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wetmuffin » 3.8.2014 0:28

Mikä tuli kotariin? Olin ajamassa motarilla ihan normaalisti 100km/h (ei tasatäyskaasua) kunnes takarengas meni lukkoon, jarruttelin tien reunaan (moottori ei sammunut kun rengas meni lukkoon). Kun yrittää vaihtaa vaihdetta niin hyppää aina vapaan ylite ja menee suoraan kakkoselle vaikka miten yrittää. Takarengas vieläkin lukossa koska vaihde päällä mutta jos käyttää kytkintä niin pystyy työtämään mutta todella jäykkää.
Kotari lähtee käyntiin, vain jos laittaa kytkimen pohjaan ja polkasee kiksiä, jos lähtee liikkeelle niin 1 vaihde toimii normaalisti, kun pistää 2 vaihteelle niin kuuluu pientä ininää. 3 vaihteelle ei mene (ei liiku yhtään ylöspäin) ellei pysähdy ja sammuta moottoria. Kotariin tehtiin koneremppa 30h sitten ja vaihdettu öljyt kerran rempan ja tämän välissä. :itku:
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut AAte » 3.8.2014 0:58

AAte kirjoitti:Millasia mittareita kaverit on laittanu vanhempiin kotareihin? Esim. 2002. Olisi mukava, jos se näyttäisi pitkät valot ja vilkut. Tuntimittarin voi ostaa erikseen, tosin sekään ei haittaisi. Trailtech ei näytä vilkkuja jne. mutta se ei ole ongelma.

Nyt mietinnässä Koso DB-01R ja Trailtech Endurance II KTM

Onko kellään kokemusta?


Jatkan vielä kysymystä. Ilmeisesti -02 EXC:hen vaihteistoon täytyy laittaa vaihteistoöljyä, kun taas -04:ään menee moottoriöljyä? Voisiko joku varmistaa tuon.
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
gonu13
Pyörä:
GAS GAS 125 SM '04
Paikkakunta:
kirkkonummi
Liittynyt:
5.4.2012 22:06
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut gonu13 » 3.8.2014 1:30

AAte kirjoitti:Millasia mittareita kaverit on laittanu vanhempiin kotareihin? Esim. 2002. Olisi mukava, jos se näyttäisi pitkät valot ja vilkut. Tuntimittarin voi ostaa erikseen, tosin sekään ei haittaisi. Trailtech ei näytä vilkkuja jne. mutta se ei ole ongelma.

Nyt mietinnässä Koso DB-01R ja Trailtech Endurance II KTM

Onko kellään kokemusta?


Ite laitoin saman trailtech mittarin omaan gas gas:iin (erikiinikkeet vissiin).
Ei voi olla kun tyytyväinen helppo lukunen ja kaikki tarpeelinen on
saatavilla mittariin.