Rieju MRX 125 4T

Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 7.8.2006 22:08

Meiltä löytyy TT-R ja sen manuaalista löytyy kaikki jokaisen pultin kireysmomentista lähtien. Sieltä kaivoin kytkentäkaavionkin, mutta osasin laittaa kuvat siitä vain omaan kuvagalleriaani, joten kuvat löytyvät siis täältä: http://www.motot.net/galleria/showgalle ... user/41748 :) toivon todella, että auttavat eteenpäin. Kyselkää, jos tahdotte jotain lisäinfoa kyseisestä manuaalista!
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 7.8.2006 22:31

Kiitti kiitti... Ettikää vielä XT 2003-2005 väliltä niin homma alkaa olla selvillä. Lähden vain taas reissuun ja olen perjantai-iltana himassa. Luen viestit yms reissussa. Tulostelen myös kaaviot ja alan piirtää systeemikaaviota.
Anti-hero
Paikkakunta:
Jyväskylä mlk
Liittynyt:
9.9.2003 21:30

ViestiKirjoittanut Anti-hero » 8.8.2006 0:24

Mutta kysymys kuuluukin paljonko tt-r:ssä on tehoa?

Melkein kaikissa netistä löytämissäni lähteissä ttr:ssä on se reilu 7kw ja vääntöä noin 10nm kuten tässäkin:( Esim

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23455
http://www.annonse.no/Mc/view_mc_ad.asp?aid=121517
http://www.vk-motors.fi/tuotteet/pyorat ... tr125.html
kerran luulin olevani väärässä mutta erehhdyin...
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 8.8.2006 9:57

Niin mutta kato millä kierrosalueella on se 10nn eli se teho jonka TTR ilmoittaa. 8000 jos ennakko on ok ja ainetta riittää niin teho on jotain muuta. Se 11kw ei ole ongelma...... Niin ton mie haluan käyttöön ja sen jälkeen varvit ylös. Et toi riepu kulkis 110-130 ois ok. Kattotaan sitten tuleeko ympättyä lisää.
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01
Huohotin

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 8.8.2006 10:52

Kone muuten hengittää sisään ja ulos. Joten se suodatin on tarpeen varsinkin hiekkatiellä. Voipi pöly tehdä tuhojaan kosteus haihtunee.........
Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 8.8.2006 14:51

Joo kyllä se ilmanputsari tosiaan kannattaa siellä pitää, se ei yhtään ahdistakaan.

Yamahan sivuilta http://www.yamaha-motor.fi/products/mot ... w=techinfo löytyy seuraavat lukemat: 7.2kW (9.8 HP) @ 8,000rpm ja 9.85Nm (1. Kg-m) @ 6,500rpm.

Akrapovic:in sivuilla tehoksi annetaan 8.9HP/7260rpm. Sieltä löytyy myös teho-/vääntökäyrä, jossa vakion ja tehoputkella varustetun käyrät: http://www.akrapovic-ai.si/main/catalog ... efault.htm KLIKKAA oikeasta reunasta Diagram/chart!!!

Kiertäisköhän tuo TT-R vähän vähempi, kun nuo tehokäyrätkin loppuu jo 9500rpm? Meillähän tommonen siis tosiaan on, mutta ei siitä osaa sanoa, kun ei siitä mitään mittareita löydy...
supermopo_
Liittynyt:
26.5.2006 10:05

ViestiKirjoittanut supermopo_ » 9.8.2006 15:10

tilasin äsken 70 piikkinen takaratas :D mimmoset mahtaa huiput olla ?? ku vakionahan siinä on 46
Röpöttäjä vm-60
Liittynyt:
24.7.2006 17:01

ViestiKirjoittanut Röpöttäjä vm-60 » 9.8.2006 16:11

Jos et muuttanut eturatasta niin äkkiä hihasta 4 takapiikkiä on yksi etupiikki puoleen tai toiseen.... En kyllä alkanut laskea välityssuhteita. Noin ne yleensä on.................
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 9.8.2006 16:36

itse asiassa sehän on kyllä että 1 edessä vastaa kolmea takana.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Anti-hero
Paikkakunta:
Jyväskylä mlk
Liittynyt:
9.9.2003 21:30

ViestiKirjoittanut Anti-hero » 9.8.2006 17:29

:D Teit todennäköisesti suuren virheen, tuskin jaksaa mennä 70km/h kovempaa. Toki voit kokeilla löytää muutaman piikin isomman etusen jos vähän tasottuisi se meno.
kerran luulin olevani väärässä mutta erehhdyin...
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 9.8.2006 18:17

eikös se välitys juttu oo 1 edessä = 2,5 piikkiä takana?
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 9.8.2006 18:20

näköjään tuntuu vähän vaihtelevan, mutta 1/3 oon aina kuullut..
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
tapsa990
Paikkakunta:
Muhos
Liittynyt:
29.11.2005 19:03

ViestiKirjoittanut tapsa990 » 10.8.2006 22:24

onkos asia edennyt?
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 10.8.2006 22:54

Kallee_ kirjoitti:eikös se välitys juttu oo 1 edessä = 2,5 piikkiä takana?
5 pyöristetään ylöspäin ;)
kale3000
Pyörä:
KTM LC4 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.9.2004 21:22

ViestiKirjoittanut kale3000 » 11.8.2006 1:22

Juuzmo kirjoitti:
Kallee_ kirjoitti:eikös se välitys juttu oo 1 edessä = 2,5 piikkiä takana?
5 pyöristetään ylöspäin ;)
jep, jos puhutaan parittomista ^^ parillisissa tulee tasan :)
Viiden vuoden päästä nämä hommat on tehty tavalla tai toisella, ja yleensä vielä halvemmalla.