Tältä kuullostaa äkäinen 125cc-nelari ja vissiin on HM:n sekä Caballeron äänet vähän erilaiset.
jerwwe kirjoitti:Hm:ssä teharin kaa
http://www.youtube.com/watch?v=jm24e5F- ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=MZ1iU_rq ... re=related
lesotho kirjoitti:anttf kirjoitti:Pitäiskö sitten hirveesti löytyä tehoa piikkisestä 4t ?
No ei. Vaan kun on sanottu että tässä on se 20hp, ni kysyin että onko oikeesti.
Kalley kirjoitti:lesotho kirjoitti:anttf kirjoitti:Pitäiskö sitten hirveesti löytyä tehoa piikkisestä 4t ?
No ei. Vaan kun on sanottu että tässä on se 20hp, ni kysyin että onko oikeesti.
Ennenku kotka ostettii nii käytii keitaalla kattelees kevareita, nii myyjä innostu hm:ää esittelee kehu siinä mm. et ku siihe ostaa jonku 400e virisetin nii pitäs joku n.21hp irrota...
Rllj kirjoitti:SJK kirjoitti:Tänää oli tästä juttua Tekniikan Maailmassa. Tehoa 9.9kW ja vääntöä 10.8Nm. Kone on sama ku Yamahan YZF-R:ssä, mutta kaasarilla.
joo itekkilueskelin sitä, tuntu et ne ois ollu alust pitäen vähä suzukin puolel...
jerwwe kirjoitti:Rllj kirjoitti:SJK kirjoitti:Tänää oli tästä juttua Tekniikan Maailmassa. Tehoa 9.9kW ja vääntöä 10.8Nm. Kone on sama ku Yamahan YZF-R:ssä, mutta kaasarilla.
joo itekkilueskelin sitä, tuntu et ne ois ollu alust pitäen vähä suzukin puolel...
Tottakai tm:n testeissä ollaan aina niitten taloudellisempien vehkeitten puolella. Ei nuo musta oo ees vertailukelposii ku jousitus ja runko ja jarrut ym aivan eri luokkaa. Suzuki muutenki tommone katulehmä toisinku crm joka enemmänki enskapeli smotovanteilla. Melkosia nirppanokkia nuo vertailijat ku imuäänetki pitäs olla vaimennetut. Niistäki valittanu ja oliha jossaki edellisessä piikkivertailussa haukuttu hussenki imuäänet liia isoiks
jerwwe kirjoitti:No ei tietenkää tarvi. Mutta meinaan nyt sitä että ei oo oikee vertailukelposia pelejä ku toine tommone perus katupyörä ja toine taas jalostettu rossista paitti kone ei tietenkää. Nii lähinnä tätä meinasin