Derbi GPR 125

tanskude
Pyörä:
Gsx-r
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
26.12.2007 17:39

ViestiKirjoittanut tanskude » 4.4.2011 20:15

150km/h @170cc Athena, 34mm Mikuni, Arrow, vakiovälit. Ja Nude-mallista kyse, taitaa toi ilmanvastus vaikuttaa jonkun verran..
Katso ilmoitukset!
**MYYDÄÄN DERBI GPR 170CC**
Nizz3
Pyörä:
Husqvarna CR 125 , Derbi GPR Nude
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.6.2009 4:13

ViestiKirjoittanut Nizz3 » 4.4.2011 20:53

Pistäkääpä tänne vähä paljo ootte ajellu 0-100km/h ja kirjottakaa et onko nude vai R , ja voi niitä huippujaki laittaa ja sit mitä virii ja mitkä välit yms...

Ite en oo kokeillu oikee kumpaakaa säädätyksen jälkee ..
Oon ajanu 130kmh mut en huudattanu ja joskus enne koneremppaa/säädätystä ajettii kaverinkaa 2 päällä 130kmh.. ja kiihtyvyydestä en tiiä ...

dellorto 34mm , jollymoto putki vakio änkällä , boysen läpät ja isompi imukaula..

ja kyse siis on nudesta...
iJoona
Pyörä:
Derbi GPR 125 racing -05, Honlei 50 -04, Solifer XTR 50
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
14.6.2009 11:27
gpr ei kulje

ViestiKirjoittanut iJoona » 4.4.2011 21:31

Näin kevääntullen oli aika laittaa omakin gpr TT:ksi. Vakioputken tyhjensin, ilmanputsarin kurin otin pois, 280 suutin, 10-tulppa ja sulakkeen laitoin. Testilenkillä kulki vain 119km/h, ja epäilin Y.P.V.S:n säätöjä, mutta motowikin mukaan laippa on iha oikein säädetty. Tuossa pukilla kierrättäessä huomasin että ilman sulakettakin laippa kääntyilee kun oli YPVS:n kansi auki kun vaijereita tutkin. Laitoin sulakkeen takaisin eikä tällä ollut mitään vaikutusta. Laippa kääntyili silti aivan kuten ilman sulakettakin.

Missä mahtaisi olla vika? Kaveri ehdotti että lukitsisin laipan kokonaan auki asentoon.
joksaa
Liittynyt:
12.11.2009 21:47
Derbi välit

ViestiKirjoittanut joksaa » 4.4.2011 22:45

Oon tossa laittamassa omaa gepardiani vähä pirteemmäks ja oon miettiny et minkälaiset välit pitäis laittaa et kiihtyvyys ois etusijal?
miksu94
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31

ViestiKirjoittanut miksu94 » 5.4.2011 13:00

No jos kiihtyvyyttä haluat nii ehti pienin eturatas mitä ikänä löyät :D Mutta juu, kaverilla TT:ssä 14/50 ja kiihtyy hyvinkin ilosesti, mutta kulkee siltikin 125-130 km/h ja tosiaan nudeksi rakennetusta kyse.
O_o
Gilerasc125
Pyörä:
Ex Derbi xrace 09, Gilera sc 125 metis 08
Liittynyt:
20.12.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Gilerasc125 » 5.4.2011 18:58

Kertokaas millaset säädöt on ollu teillä mikunin 28mm kaasareissa jos on TT(sulake, katti pois/tehari, ilmanputsarin tötsä pois.) Kertokaa kans miten on säädöt toiminu ;)
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 5.4.2011 20:15

iJoona kirjoitti:Näin kevääntullen oli aika laittaa omakin gpr TT:ksi. Vakioputken tyhjensin, ilmanputsarin kurin otin pois, 280 suutin, 10-tulppa ja sulakkeen laitoin. Testilenkillä kulki vain 119km/h, ja epäilin Y.P.V.S:n säätöjä, mutta motowikin mukaan laippa on iha oikein säädetty. Tuossa pukilla kierrättäessä huomasin että ilman sulakettakin laippa kääntyilee kun oli YPVS:n kansi auki kun vaijereita tutkin. Laitoin sulakkeen takaisin eikä tällä ollut mitään vaikutusta. Laippa kääntyili silti aivan kuten ilman sulakettakin.

Missä mahtaisi olla vika? Kaveri ehdotti että lukitsisin laipan kokonaan auki asentoon.


kääntyilee se laippa kyllä ilman sulakettakin mutta ei aukase täysin pakoaukkoa, sen laipan liikerata muuttuu ku laitaa sulakkeen. katoitko putki irti ja ku laitoit virrat päälle, surisi ja ku surina oli päättyny että pakoaukko on saumaton.
Super-ES
Pyörä:
Hva SMR 510
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
27.8.2008 17:55

ViestiKirjoittanut Super-ES » 5.4.2011 20:37

noi säätö asiat on käyty MELKO moneen kertaan täällä foorumilla... jos vain jaksais lukee wikistä ja vähä lueskella topiccia taaksepäin ni sielt löytyy...
Pari mopoo
iJoona
Pyörä:
Derbi GPR 125 racing -05, Honlei 50 -04, Solifer XTR 50
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
14.6.2009 11:27

ViestiKirjoittanut iJoona » 5.4.2011 21:03

Johani kirjoitti:
kääntyilee se laippa kyllä ilman sulakettakin mutta ei aukase täysin pakoaukkoa, sen laipan liikerata muuttuu ku laitaa sulakkeen. katoitko putki irti ja ku laitoit virrat päälle, surisi ja ku surina oli päättyny että pakoaukko on saumaton.


juu otin putken irti ja lampulla katoin ja samal laitoin virrat päälle, viel sormelki koitin ja saumaton oli. Ite epäilen, että siel on johdoissa jotain ongelmaa ettei se sulake vaikuta, mutten ole mitään vikaa löytäny. Mitä se sulake itseasia tekee, kun sähkökaavioo tutkailemal en löytäny ku ne kaks pääsulakketta. Maadottaako se sulake vai antaako se +12V sinne cdi ja servon seudulle?
Asfaltti_ihottuma
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
11.9.2008 22:34

ViestiKirjoittanut Asfaltti_ihottuma » 9.4.2011 15:41

miksu94 kirjoitti:
Minappa kirjoitti:On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?

Arrowi ottaa piikin n. 6500-7000 kierroksen kohalla ja kiertää punarajalle asti siinä 10,5-11k kierroksen jälkee viimeistään loppuu tehot ja ei järkee vinguttaa pisemmälle koska kovempaa ei pääse. Vähän ottaa rivakamman piikin kun tyhjä vakioputki, mutta ihan kauheen dramaattista eroo en oo ihte ainekaa huomannu verrattuna vakioputkeen miltään kantilta, paitti äänethä ne arrowilla oli komeemmat :lol: Ja Jollymotosta vaan kuulopuheita, että ottas aika rivakkaakin piikkiä 7k kierroksen jälkee ja puskis hiukan pisemmälle kuin Arrowi, eli varmaanki jonnekki vähän yli 11k, alaväännöt sitte jää kai vähän pienemmiks.
Toivottavasti oli nytten parempi vastaus kun toi että arrow ja gianelli vetää korkeelta ja jolly vielä korkeemmalta!!1!1! :D


Oma gepardi ottaa piikin 5t-6,5t paikkeilla ja puskii erinomaisesti 11tonniin saakka ja mittariin 150km/h :) huom. 100km/h => 7t-8t sopivasti jaksaa kutosella vetää piikillä. Alle 7t pitääkin jo vaihtaa pienempää... kiihytys 8t ja nopea vaihto, kiihdytys 6 vaihteella piikillä 9t => 135km/h, 10t => 142km/h, 11t => 150km/h (huom. mitattu gpr:n omalla mittaristolla, ei saata pitää kuin 5km/h heittoa)

@ "ilo"moto, 235suutin, yvps sulake, *15 eturatas.
joksaa
Liittynyt:
12.11.2009 21:47
Putken katalysaattori

ViestiKirjoittanut joksaa » 10.4.2011 9:31

Kun näitä viestejä lukee ni monet sanoo ettei tyhjällä vakioputkella ja teharilla ole paljoakaan eroa, niin päätin sitten kokeilla että onko sillä mitään eroa ja tarvisinkin vähän vinkkejä tohon katalysaattorin pois ottoon että sais mahollisimma kivuttomasti sen hoidettua. :) Sellane pikku kolo kannattaa kuulemma tehdä mutta siihen se sitten jääkin että minkä kokoinen ja miten saa helpoiten hitsattua kiinni :s
_piikkki_
Liittynyt:
10.4.2011 17:29
Derbi

ViestiKirjoittanut _piikkki_ » 10.4.2011 17:33

Pystyykö alle 170 cm pitkä ajaa hyvi gpr?
saNpza
Pyörä:
Derbi Gpr racing -o5
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
22.1.2009 19:36

ViestiKirjoittanut saNpza » 10.4.2011 18:37

pystyy ;)
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1126301
_piikkki_
Liittynyt:
10.4.2011 17:29
derbbi gpr

ViestiKirjoittanut _piikkki_ » 10.4.2011 18:58

Paljonkos teillä on kulut vuodessa ? (Bensaa ei tartte laskea )
Ja paljon 2 tahti vakio gepardi kuluttaa 100 km?
JjyKs
Pyörä:
HONDA NS125R Rothmans Edition 180cc | Honda NS125F 190cc
Liittynyt:
10.7.2010 1:51

ViestiKirjoittanut JjyKs » 10.4.2011 19:53

Nyt kävi näin :|
Kuva


Mistäs uusia jarrulevyjä saisi, ja missä pk seudulla olisi joku Derbin merkkihuolto, kun tuossa pyörässä tuppaa olemaan kaikkea pikkuvikaa, jota ei itse jaksa korjata.

Ohjauslaakerit klappaa
Putki vuotaa tuosta änkän ja paisarin liitoksesta tosi reilusti
Öljypumppu aivan liian rikkaalla.
Takalevy paskana.

Paikkaa korjaamiselle ei oikein ole..