**MYYDÄÄN DERBI GPR 170CC**
iJoona kirjoitti:Näin kevääntullen oli aika laittaa omakin gpr TT:ksi. Vakioputken tyhjensin, ilmanputsarin kurin otin pois, 280 suutin, 10-tulppa ja sulakkeen laitoin. Testilenkillä kulki vain 119km/h, ja epäilin Y.P.V.S:n säätöjä, mutta motowikin mukaan laippa on iha oikein säädetty. Tuossa pukilla kierrättäessä huomasin että ilman sulakettakin laippa kääntyilee kun oli YPVS:n kansi auki kun vaijereita tutkin. Laitoin sulakkeen takaisin eikä tällä ollut mitään vaikutusta. Laippa kääntyili silti aivan kuten ilman sulakettakin.
Missä mahtaisi olla vika? Kaveri ehdotti että lukitsisin laipan kokonaan auki asentoon.
Johani kirjoitti:
kääntyilee se laippa kyllä ilman sulakettakin mutta ei aukase täysin pakoaukkoa, sen laipan liikerata muuttuu ku laitaa sulakkeen. katoitko putki irti ja ku laitoit virrat päälle, surisi ja ku surina oli päättyny että pakoaukko on saumaton.
miksu94 kirjoitti:Minappa kirjoitti:On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?
Arrowi ottaa piikin n. 6500-7000 kierroksen kohalla ja kiertää punarajalle asti siinä 10,5-11k kierroksen jälkee viimeistään loppuu tehot ja ei järkee vinguttaa pisemmälle koska kovempaa ei pääse. Vähän ottaa rivakamman piikin kun tyhjä vakioputki, mutta ihan kauheen dramaattista eroo en oo ihte ainekaa huomannu verrattuna vakioputkeen miltään kantilta, paitti äänethä ne arrowilla oli komeemmat Ja Jollymotosta vaan kuulopuheita, että ottas aika rivakkaakin piikkiä 7k kierroksen jälkee ja puskis hiukan pisemmälle kuin Arrowi, eli varmaanki jonnekki vähän yli 11k, alaväännöt sitte jää kai vähän pienemmiks.
Toivottavasti oli nytten parempi vastaus kun toi että arrow ja gianelli vetää korkeelta ja jolly vielä korkeemmalta!!1!1!