Husqvarna WR

OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 17.5.2013 11:16

välzy kirjoitti:Saa säädettyä pakoaukonsäätimen avautumiskohtaa, jos se on väärin, niin tekee nimenomaa tuota, avaamiskohdassa veto pysähtyy vaikka mitkä suuttimet olisi paikallaan.

Itse kyllä sinuna katsoisin sen säädön siitä luukusta että missä kohdassa ja laita vaikka kuva, pytyn irrotuksessa moni sen siitä avaa ja takasin ei menekkään samaan kohtaan.

Ja ei missään nimessä +450 suutinta näille keleille vaikka sulla olisi mitä palikkaa. Mä aikoinaan tein sellasen kelinmukasen säätötaulukon alle 08 wr:ään. Voin koittaa pyytää tuosta uudelta omistajalta sen ja postata tähän. Mulla tosin oli aika paljon kaikenlaista palikkaa siinä pyörässä.

Kokeile suurentaa tk-suutinta, se auttaa tuohon ja pelaa ilmaruuvilla. Vaikka sulla on kaasu pohjassa tuossa testissä, wr:ssä tk suuttimen vaikutus jatkuu pitkälle keskialueelle ja tuntuu todella paljon. :)

Edit, tässä se mun tekemä taulukko, pyörässä oli osat VHM, HGS, VForcet, ja sytkä säädetty + huuhteluita vähän avitettu.

-10-0 astetta pääsuutin 450/460, neula ylhäältä katsottuna 4. tai 5. lovi, tyhjäkäyntisuutin 37.5/40

0-15 astetta pääsuutin 440, neula alle 10 asteessa 3. lovi ja yli 10 asteessa 2. lovi tyhjäkäyntisuutin 35

15-25 astetta pääsuutin 420/430, neula alle 20 asteessa 3. lovi, yli 20 asteessa 2. lovi, tyhjäkäyntisuutin 32,5

Niin ja neulana mulla oli muistaakseni #60 tai 62. 58 tai 59 neulalla ei toimi ollenkaan!


Ilmaruuvin asentoja en enää muista, mutta ne kannattaa hakea siinä tuntumalla ja ajamalla. :)

Ajattelinkin että vähän kohtuuttoman suurilta tuntuu nuo suuttimien koot mulla :s Pitääpä tsekata siitä luukusta tänään ja koittaa säätääkin. Ja samaten että mikä neula sielä on, sekä tk-suutin, on ollut 4. lovessa mutta röpöttelee aika lailla, nyt luulisi ainakin keskimmäiseen tai 2. olevan sopiva kun on jo +20c.

Kiitoksia tarkasta vastauksesta :)

Noniin eli tuo säädin oli suunnilleen tässä kohdin
http://i45.photobucket.com/albums/f75/M ... dified.jpg

Koitin siirtää tuon suunnilleen päinvastaiseen asentoon, eli lähes tuon loven yläreunaan. Ei juurikaan vaikutusta ellei jopa pahempi. Vaan eikös sen silloin pitäisi myöhemmin avata se? Melkeinpä pahemmin vaan tekee tuota junnaamista. Eikös tuon muovikepin yläpäässäkin joku säätö ole? Ainakin mitä nopeasti vilkaisin cafehuskyn keskusteluja.. No tänään ajelemaan, huomenna perehtyä oikein kunnolla. :roll:
Vipezzi
Pyörä:
Husqvarna wr 125 -05
Liittynyt:
13.11.2011 17:04
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Vipezzi » 17.5.2013 19:33

Mulla meni vaihteiston rattaat 125 wr -05 hussesta.
Mistähän ja mihin hintaan siihen sais uudet?
Mazamaza
Liittynyt:
12.5.2012 23:02
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Mazamaza » 18.5.2013 1:18

Tuossa kasailin weeran alakertaa, niin huomasin että tuo kytkimenpuolen holkki kampuralla menee laakerille asti, miten sen kanssa kannattaisi menetellä notta pysyis laakeria hallailemasta?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Mazamaza päivämäärä 18.5.2013 12:32, muokattu yhteensä 1 kerran
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 18.5.2013 9:42

Vipezzi kirjoitti:Mulla meni vaihteiston rattaat 125 wr -05 hussesta.
Mistähän ja mihin hintaan siihen sais uudet?

http://www.ebay.de/itm/Husqvarna-WR-CR- ... 2a2ce0ab9c
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Resispulla » 18.5.2013 13:10

Onko weeran vaihteistoöljyillä kauheesti mitään väliä ku kävin hakemas motulin transoilia 10w30 nii varmaan kelpaa kyllä?

Nii ja haittaako kauheesti jos takarenkaasta on pari pinnaa ihan löysällä?
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 18.5.2013 16:39

Tuskinpa haittaa parin pinnan löysyys. Voihan ni kiristää :lol:

Säätelin tuota pakoaukonsäädintä pikkusen ja aukeaa nyt myöhemmin selvästi. Silti jää junnaamaan. Mutta nyt on mukavempi ainakin matkaa ajella :)

Endurovanteet kiinnostais, jos jotain kiinnostaa sinieloksoidut motovanteet kultasilla keskiöillä, ottakoon yhteyttä!
japa_
Pyörä:
Aprilia SR -99 Stage6 72cc, Husqvarna WR 125cc -07
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
19.2.2012 22:46
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut japa_ » 18.5.2013 17:19

OziBo_ kirjoitti:Tuskinpa haittaa parin pinnan löysyys. Voihan ni kiristää :lol:

Säätelin tuota pakoaukonsäädintä pikkusen ja aukeaa nyt myöhemmin selvästi. Silti jää junnaamaan. Mutta nyt on mukavempi ainakin matkaa ajella :)

Endurovanteet kiinnostais, jos jotain kiinnostaa sinieloksoidut motovanteet kultasilla keskiöillä, ottakoon yhteyttä!


Laitoin yv!
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Resispulla » 18.5.2013 17:37

OziBo_ kirjoitti:Tuskinpa haittaa parin pinnan löysyys. Voihan ni kiristää :lol:


Ei ne suostu kiristyy, en sitte tiiä miks.
japa_
Pyörä:
Aprilia SR -99 Stage6 72cc, Husqvarna WR 125cc -07
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
19.2.2012 22:46
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut japa_ » 19.5.2013 13:15

Ei kellään olis supermotovanteita myydä? Vaihdossa vois löytyä excelin kiiltävät enskat nappulakumeilla!
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Resispulla » 21.5.2013 15:39

Hussessa imuvuotoa? 440 pääsuutin, neulan sokka keskellä oisko ollu #59 neula, 37,5 tyhjäkäyntisuutin ja ilmaruuvia kierros auki. Silti +20 lämpötiloissa kierrokset jää hieman matalilla kierroksilla leijjumaan. Imukaulaan oon kyllä ruiskuttanu bräkleeniä ja semmosia palavia nesteitä, mutta käyntinopeuteen ei oo kyllä tullu muutosta yhtään.
Zuhou
Pyörä:
Derbi DrD Pro[EX] & 110cc & WR 125cc-08
Paikkakunta:
Savonlinna.
Liittynyt:
3.10.2009 21:02
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Zuhou » 21.5.2013 22:41

Mikähä tuossa on vikana

ei oo ajeltu puolee vuotee

tulppa vaihettu,kaasari puhistettu,kokeiltu ilma ilimaputsaria, ilmaruuvia säädelty, kipinää antaa

elikkä ei käynnisty, välillä saattaa pysyy 3/4 kaasulla päällä 10 sekuntia
Wivveism
Pyörä:
Suzuki GSF400 -94, Husqvarna WR -91, EX: Yamaha XV535 -92
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.6.2012 16:30
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Wivveism » 22.5.2013 22:41

Oisko niinkin helppo kuin vanha bensa? Tuoreet bensat ja öljyt sekotat ja yrität uudestaa.
Driving like a SUPERRETARD
Youtube
Projekti Husse
Zuhou
Pyörä:
Derbi DrD Pro[EX] & 110cc & WR 125cc-08
Paikkakunta:
Savonlinna.
Liittynyt:
3.10.2009 21:02
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Zuhou » 22.5.2013 22:58

Wivveism kirjoitti:Oisko niinkin helppo kuin vanha bensa? Tuoreet bensat ja öljyt sekotat ja yrität uudestaa.


unohinki sanoa että vaihoin myös bensat

vika tais löytyä, läpät
sape167
Liittynyt:
23.5.2013 14:58
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut sape167 » 23.5.2013 15:03

mikä mahtaisi olla vikana kun tulppa pitää vaihtaa n. 3 päivä välein?
Settis
Pyörä:
-04 RE(ex) & -07X proju
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
28.1.2012 14:30
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Settis » 23.5.2013 15:12

Liian suuri öljyseos tai käy vaan rikkaalla?