ma$$i kirjoitti:Vielä kaipaisin vastausta siihen kuinka nopeasti teidän Rave ykköset vetäsee solenoidin tapin sisään. Mulla se tappi liikkuu ku hullun mulkku
Sen kuuluu vetää juurikin se tuolla tyylillä, silloin siitä tietää että osat liikkuu herkästi eikä mikään jumita -> vaijeri ja laippaa pysyy ehjänä.
Lwevi kirjoitti:http://www.nrg-shop.fi/pakosaatimen-luisti-p-820.html
Onko tuo oikeanlainen ja kannattaako tuolta tilata?
E: mietin tuossa että jos laittais vaa rave 2 ton ykkösen tilalle kun se raven yläkansi maksaa enemmän ku uus rave 2 tilata pjmeeltä. Mihi kohti sylinterissä pitäis sille porata se reikä ja onko se muuten vaikea asentaa? Eikös se ollu luotettavampi kuin tuo rave 1?
Tuo laippa on rave 2 laippa.
Niinkuin joku jo sanoi, tiiviste vaan pulteilla kohdalleen niin näet mistä reikä pitää porata. On luotettavampi, helppo asentaa, halpa, ja aukeamiskohdan voi säätää itse.
Itse porasin ihan käsiporalla sen reiän. Jonkun otat kaveriksi joka katsoo sivusta että menee se reikä sen pa-säätimen laipan tason mukaisesti.
JusHond kirjoitti:Paitsi se miten se säädetään yläasennossa matalemmalle niin on mysteeri. Ei saanut selville vaikka mistä kyseli ja etsi.
Mitä tarkoitat tällä? Laipan nousemiskohtaa vai mitä?