Onko porukka muutellu näihin alustaa katukäyttöön/smotoille mitenkää?
Vakiojousella ja smotoilla turhan löysä alusta katukäyttöä ajatellen, ex kotarissa oli takaiskarista esijännitys ruuvattu tappiin ja takana vaimennusta ei käytännössä ollut ollenkaan, en tiedä olisko iskarin huollolla parantunut mutta kuitenkin
Eli onko kuinka jäykkä tuo 72 jousi jos sellaisen laittais?
Ja asiasta toiseen, mikähän mahtais olla kun kotari pätkii yläkierroksilla ja tyhjäkäynnillä, esim. liikennevaloissa meinaa välillä sammua jos ei pumppaa kaasua?
Ja välillä meinaa tukehtua jos pumppaa kaasua. Ei tuon pitäis rikkaalla ainakaan käydä, paremminkin laihalla jos kesäkeleille ex omistaja säätäny ja nyt on kelit kylmenny. Pitäskö neulaa nostaa pykälällä ylöspäin?
Tässä vielä kuva tulpasta: