KTM EXC 125

Mikke22
Liittynyt:
26.4.2014 19:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Mikke22 » 1.9.2014 18:46

Moro, minkä kokonen supermoto vanne mahtuu KTM EXC 125 2006 pyörään taakse, sopiiko 5.0
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 1.9.2014 19:52

Sopii.
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
lååpå
Liittynyt:
16.8.2014 22:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut lååpå » 1.9.2014 20:35

Paljonko tulee maksaan kaikki ilmanputsarit jne uusittavat osat? Kuinka usein on koneremontti ja paljonko niille tulee hintaa?
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut betasane69 » 2.9.2014 21:13

Iltaa! Eli siis olisi ehkä tarkotus kotari hommata kevään puolella? Olisi siihen liittyen mieltä ja omaa lompakkoa askarruttavaa kysymystä.
Missä tuntimäärässä tai minkä tuntimäärän välein suunnilleen olisi hyvä tehdä alakerta remppa( kampiakseli, laakerit, kiertokanki. Kytkinlevyjen vaihto yms
Mäntä vissiinkin siinä n.100h välein ja öljyt 10h putsari jne

Lisäksi kysyn, että tuoko tuo 150cc vai olikohan tarkalleen 144cc tehoja hevosissa minkäverran? Sen tiedän että ainakin tehoalue tasaisempi. Onko huoltoväli pidempi??!Kestääkö nuo sataviiskympit ollenkaan kun ainakiin hussen 144 on kuulemma epävarma? Omia arvioita ja kokemuksia kokeneemmilta olisi mukava kuulla!
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 2.9.2014 21:21

Jees, konerempat ois hyvä tehä katuajossa siinä 200-250h välein. Mäntää oon ite vaihtanu 60h välein ja öljyt 10h välein. Putsari ois hyvä olla aina kondiksessa, mutta katuajossa riittää jos putsaat ja öljyyt samalla kun öljyt vaihdat. En oo noista pytyistä ihan varma, mutta tietääkseni 150 SX-pyörä on 143.6cc samoin, kun noi pytytkin eli 144cc. Kaikki vaan sanoo että 150. Huoltoväli sama ja kestäähän nuo hyvin, kunhan säädöissä on. Voin sanoo että et tommosta 144cc kittiä tuu mihinkään tarviimaan, näissä vehkeissä on ihan riittävästi vetoja.. Jos tarvii jotain "viriä" niin kansi ja putkisto vaihtoon.

E: Ja kaikenlisäksi, jos oikein muistan niin kun ton "150" kitin hommaa, niin tarvii kampurakin vaihtaa, kun on eri iskun pituus.

E2: Ei noi ilmanputsarit, öljyt yms. edes ole niin kovin kalliita jos ei ihan älyttömästi aja. Ei näillä kisapeleillä ajaminen ole niin kallista, kun netistä lukemalla luulis. (oma kokemus)
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut betasane69 » 2.9.2014 21:59

Juu kiitoksia pikaisesta vastauksesta :D
ViTSi
Pyörä:
HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.10.2010 20:15
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ViTSi » 2.9.2014 22:17

Jossain välissä lueskelin 144 kiteistä niin käsittääkseni pitäis sytytystäkin päivitellä. Uus cdi ja silleen. Sekin taitaa olla aika kallis :nolo: Noissa taitaa pikkusen enemmän vääntöjä olla mutta itse en lähtisi kyllä muuttamaan kun joutuu maltaita maksamaan :lol:
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
jaGeZ_
Liittynyt:
12.1.2013 14:18
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jaGeZ_ » 3.9.2014 17:31

Tohon huolto juttuun nii katuajossa menee kyllä vähän erilailla :D alakertaa siinä 300h jälkeen männällä ny ajaa vaikka 100h mutta 60-80h on hyvä vaihtoväli. Öljyt 15h kohdalla ja ilmanputsari sillonkun likanen. Turhaa huoltaa ihan ohjekirjan mukaan jos ei kokoaikaa aja tasantäyskaasulla.
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 3.9.2014 20:50

250-300 se sopiva alakerran remppaväli, itellä rupes jo 230h kohalla täristämää nii kovasti et pakko oli viiä 260h kohalla remppaan ja sit oli kyl paljon nautinnollisempaa ajaa :D
Wetmuffin
Pyörä:
KTM EXC 125 2011 Six days
Liittynyt:
14.12.2013 23:30
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wetmuffin » 4.9.2014 22:05

Onko normaalii jos välillä turauttaa pakoaukonsäätimestä jotain vihreähkön ja ruskean väliltä väristä töhnää? :roll:
KusiNuppi69
Pyörä:
Masai DB 50
Liittynyt:
28.5.2012 20:11
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut KusiNuppi69 » 7.9.2014 12:16

Mikä vois olla kotarin takajarrus kun välillä katoo paineet ja 5min pääst tulee takas? :s
OklaMokla
Pyörä:
KTM exc 125 Sixdays -14 Supermoto
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.5.2013 15:34
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut OklaMokla » 7.9.2014 12:39

Mikä vois olla ku pakoaukonsäätimen huohotinletkusta valui useita desejä harmaata limasta mönjää maahan?
kolisee
Yaaffe
Liittynyt:
3.4.2013 18:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Yaaffe » 7.9.2014 13:07

Se on kovin todennäköisesti palamatonta 2-T öljyä, joka o aivan normaalia.
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 7.9.2014 16:09

Kummallinen vika ilmeni, kun käynnistää pyörän ja kääntää stongan vasemmalle ja vaikka yrittää lähtee ajaan, niin sammuu, mutta stonga suorassa tai oikealla, ei tapahdu mitään? Ja kun pyörä on ollut käynnissä vaikka 10 min ja kääntää stongan vasemmalle, ei tee enää? :lol: mitäköhän helvettiä, ottaako tuolla joku johto kiinni vai mitä?
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 7.9.2014 17:13

itellä otti kerran ryyppyvaijeri kiinni nii oli samalla tavalla kannattaa ne johotkin toki tarkistaa :D