Jees, konerempat ois hyvä tehä katuajossa siinä 200-250h välein. Mäntää oon ite vaihtanu 60h välein ja öljyt 10h välein. Putsari ois hyvä olla aina kondiksessa, mutta katuajossa riittää jos putsaat ja öljyyt samalla kun öljyt vaihdat. En oo noista pytyistä ihan varma, mutta tietääkseni 150 SX-pyörä on 143.6cc samoin, kun noi pytytkin eli 144cc. Kaikki vaan sanoo että 150. Huoltoväli sama ja kestäähän nuo hyvin, kunhan säädöissä on. Voin sanoo että et tommosta 144cc kittiä tuu mihinkään tarviimaan, näissä vehkeissä on ihan riittävästi vetoja.. Jos tarvii jotain "viriä" niin kansi ja putkisto vaihtoon.
E: Ja kaikenlisäksi, jos oikein muistan niin kun ton "150" kitin hommaa, niin tarvii kampurakin vaihtaa, kun on eri iskun pituus.
E2: Ei noi ilmanputsarit, öljyt yms. edes ole niin kovin kalliita jos ei ihan älyttömästi aja. Ei näillä kisapeleillä ajaminen ole niin kallista, kun netistä lukemalla luulis. (oma kokemus)
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"