Yamaha WR125X/R

Motoristi247
Pyörä:
Yamaha wr 125x
Liittynyt:
28.7.2013 10:28
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Motoristi247 » 6.10.2013 17:41

Kaipais nopeaa vastausta:

Kun ootte vaihtanu änkkää weeraan niin miten ootte laittanu sen alkukäyrään kiinni? Vakioänkän putken pääty näyttäs olevan leveempi kun arrowissa. Alkukäyrän päässä on joku muoviosa putken ympärillä, ootteko sen vaan repiny siitä pois?
YamWR
Liittynyt:
11.4.2013 20:29
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut YamWR » 7.10.2013 15:21

Meneekö nuo nastarenkaat suoraan Yamaha wr 125x smoto kevariin?
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-renkaat-kitka-nastarenkaat-nastarengas-mitroc-m939-p-11698.html ja http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-renkaat-kitka-nastarenkaat-nastarengas-mitroc-m889-p-11697.html
ISR
Pyörä:
Yamaha WR125X -12
Liittynyt:
1.2.2012 21:15
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut ISR » 9.10.2013 15:25

Mites onko porukka kiillottanu koskaan Weeran älkykäyrää? Alkaa oma olla aika karussa kunnossa ja talven pimeinä iltona ois aikaa hinkuttaa. Toihan on rosteria ni ei pitäs ruostuukka. Ja tavotteena ois saada yhtä kiiltävä ku arrowi :lol:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 9.10.2013 16:42

ISR kirjoitti:Mites onko porukka kiillottanu koskaan Weeran älkykäyrää? Alkaa oma olla aika karussa kunnossa ja talven pimeinä iltona ois aikaa hinkuttaa. Toihan on rosteria ni ei pitäs ruostuukka. Ja tavotteena ois saada yhtä kiiltävä ku arrowi :lol:

oonha mä :)
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
TurboYhZ
Pyörä:
Yamaha WR 125 -11
Liittynyt:
19.2.2012 17:13
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut TurboYhZ » 10.10.2013 22:35

Eikö venttiilinkopan tiiviste pitäis vaihtaa aina kun sen avaa? Mulla säädettiin tossa 12tkm huollossa venttiilit, ja tiivistettä ei vaihdettu joten olen huomannut nyt että sieltä välistä toiselta puolelta vuotaa öljyä... Huoltoliikehän tuon joutuu korjaamaan vai ?
j0nski
Pyörä:
KTM EXC 450
Liittynyt:
9.9.2013 0:34
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut j0nski » 11.10.2013 1:03

Ei oo pakko vaihtaa jos ei oo menny paskaks tai onnistunu paskomaa sitä 8)

Näköjää pojat tehny huoltovirmassa huolimattomasti töitä :x
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 11.10.2013 6:42

Kopan avaamisen jälkeen saattaa kopan sauma kostua öljystä vaikka siinä olisi uusi tiiviste, johtien siitä että asentaessa öljyä yleensä leviää tiivistepinnoille. Pese moottori tai pyyhkäise kopan sauma puhtaaksi, jos vielä kostuu niin tiiviste vaihtoon. Kumisia kopan tiivisteitä vaihdetaan aika harvakseltaan, monesti asentajan silimä näkee onko tarvetta vaihtoon.
Alkoon_
Pyörä:
Fantic Motor Caballero 125 -09
Liittynyt:
27.5.2012 10:20
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alkoon_ » 12.10.2013 12:49

Mites tästä munarallin koneesta tsekataan nokkaketjun kireys? Husse vaihtu nelari Fanticciin ja ajattelin, että tässä syyslomalla voisi venat ja ton nokkaketjun kahtoa, kun pitää vähän rallatusta käynnissä.
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 12.10.2013 12:57

Alkoon_ kirjoitti:Mites tästä munarallin koneesta tsekataan nokkaketjun kireys? Husse vaihtu nelari Fanticciin ja ajattelin, että tässä syyslomalla voisi venat ja ton nokkaketjun kahtoa, kun pitää vähän rallatusta käynnissä.

itsestäänkiristyvä, siellä on semmonen jousiviritelmä joka kiristää nokkaketjua.
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
naksu007
Pyörä:
Yamaha WR 125R ja Honda CRF 250X
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
19.4.2013 19:35
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut naksu007 » 12.10.2013 21:48

naksu007 kirjoitti:
naksu007 kirjoitti:Ajattelin että jos vaihtaisin x mallin vanteet toho r mallii. Nehän menee suoraan? Ja paljos mittari rupee huijaan?

Eikö kukaan tiiä?
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 12.10.2013 22:23

Varmaa jotai 15-25km/h enemmän, kaippa ton joku laskisikin, mutta en nyt jaksa miettiä mitenkä pitäisi laskea.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
j0nski
Pyörä:
KTM EXC 450
Liittynyt:
9.9.2013 0:34
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut j0nski » 13.10.2013 1:00

Oma ongelma ratkes :P vesipumpun stefassa ja rattaassa oli häikkää, osat vaihettu, taas rokkaa :seko:
Lazziz
Pyörä:
1. --------> Yamaha Dt 50 X 2007 2. --------> Yamaha Wr 125 X 2012 3. --------> Yamaha Dt 50 X 2011 4. --------> Yamaha Wr 125 X 2012 5. --------> Yamaha Dt 50 X 2011 6. --------> Yamaha Dt 50 X 2011 7. --------> KTM EXC 250 2009
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
15.11.2012 18:16
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Lazziz » 13.10.2013 1:42

Moro,
mistä porukka on tilannu takakatteita :)
tarttis valkoset molemmille puolille!
-Lazziz
lazziix
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Tussula
Liittynyt:
7.2.2011 23:01
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut lazziix » 13.10.2013 2:13

Merkkiliikkeen marmori tiskiltä saa tai tilaa race stylesiltä.
Alkoon_
Pyörä:
Fantic Motor Caballero 125 -09
Liittynyt:
27.5.2012 10:20
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alkoon_ » 14.10.2013 21:55

Paljonko teillä on venojen välys ollut, kun ootte säädelleet? Tänään avasin venakopan ja siinä sitten vähän ihmeteltiin. En tosiaan aiemmin oo venihin edes koskenut, mutta imupuolelle meni ainakin 0.25mm tikku :eek: . Saattaa olla tosin vika mittaajassa :D . Ajettu nyt 10 000, edellisen kerran säädetty liikkeessä 6tkm kohalla. Lähtee kuitenkin lämpimänä käyntiin melkee ajatuksen voimalla ja tehotkin tallella, joten vähän ihmetyttää.
Eikö siis ensiksi pyöritetä kone siihen magneeton kahden viivan väliin, jonka jälkeen rakotulkki tökätään siihen venttiilin päällä olevan lautasen ja sen keinuvivun väliin siitä kapeimmasta kohasta? Ohjeet oli tietopankissa, mutta kuvat ei ehkä parhaat ja mittaustulokset vähän epäilyttävät.
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki