Samaa miettiny ja ei tunnu kuuluvan, ainakaa mistää räjähyskuvasta tai katalogista en muista nähneeni. Iteki silikonit lyön siihen ja ne kestää sen aikaa että se paska itse tukkii raon eikä pahemmin vuoda. En muista mitä silikonia oon käyttäny, mut joku kuumakesto tiivistesilikoni tms, hyvää tavaraa
Ja omaan ongelmaan, säxä sai uuden sydämen ja katon. Vertexin tasalaki ja vhm löys koneeseen ja kiinni. Parikyt kilsaa tuli rauhakseen ajeltua, vielä ei uskaltanu kokeilla paljonko vedot lisääntyvät
, ainaki puristukset nous aivan helvetisti ja vääntöä tullu pirusti lisää. Ainoa problema että vanhat säädöt
158ps, 38tk, K56 2. ylin lovi ei iha pelaa uuden tekniikan kanssa
tt putki, 34vhsb, v-force3, rave1, vhm tasalaki , kierrokset leijaa kun päästää kaasusta ja vetää kytkimen pohjaa vauhdis, euvät laskeudu kunnolla myös paikallaan kierroksia antaes hieman leijaa.
Imuvuotoon en usko koska jos kaasuun ei koske niin kierrokset pysyy tasasena, kierrokset ei myöskään niuse kyn päästää kaasusta, jäävät vaan pyörii siihen ~4000rpm.
Oma veikkaus että vaatii vähän isompaa tk suutinta, miten olis?
Seosruuvi ja tyhjäkäyntiruuvi ei pahemmin auttanu. Tai siis tyhjäkäynnin saa säädettyy tosi nätiksi että kät sitä hyvin paikallaan. Seosruuvi ei auttanu tarpeeks leijailuu
Edit: nopeella ryypyn käytöllä saaa kiekat laskemaan