Alkoon_ kirjoitti:Paljonko teillä on venojen välys ollut, kun ootte säädelleet? Tänään avasin venakopan ja siinä sitten vähän ihmeteltiin. En tosiaan aiemmin oo venihin edes koskenut, mutta imupuolelle meni ainakin 0.25mm tikku . Saattaa olla tosin vika mittaajassa . Ajettu nyt 10 000, edellisen kerran säädetty liikkeessä 6tkm kohalla. Lähtee kuitenkin lämpimänä käyntiin melkee ajatuksen voimalla ja tehotkin tallella, joten vähän ihmetyttää.
Eikö siis ensiksi pyöritetä kone siihen magneeton kahden viivan väliin, jonka jälkeen rakotulkki tökätään siihen venttiilin päällä olevan lautasen ja sen keinuvivun väliin siitä kapeimmasta kohasta? Ohjeet oli tietopankissa, mutta kuvat ei ehkä parhaat ja mittaustulokset vähän epäilyttävät.
Imupuoli pitäisi SÄÄTÄÄ 0.10mm arvoon ja pakopuoli 0.20mm arvoon.
Ensiksi löysytät sen 8mm mutterit, jonka jälkeen laitat rakotulkin väliin ja pyörität sormilla/pihdillä/oikealla työkalulla sitä neliötä kunnes rakotulkki liikkuu nihkeästi sielä välissä, nyt kiristät 8mm mutterin siitä päältä ja irroitat rakotulkin. Toistat tämän saman kaikille venttiileille oikeilla välyksillä. Voin ottaa vaikka paremmat kuvat/videota kun säädän itselle ensikerralla (eli lähiaikoina)
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti