JL- kirjoitti:Vastaan itse nyt kun tuli vedettyä auki toi kytkinpuoli. Sieltä kannattaa kytkinkruunun kesteltä vaihtaa neulalaakeri, mikäli tuntuu klappia. Kolmesatkuun laakeri maksaa 13e ja vaihto niin helppo kun ei ole mitenkään kiinni, että kannattaa varmuuden vuoks vaihtaa sekin. Tosta kytkinkruunusta voi hioo niitä levyjen tekemiä uria pois jos tuntuu pientä pykälää, mutta jos urat on isot niin periaatteessa pitäs ostaa kokonaan uus kruunu. Ei ne kyllä kovin helposti kulu niin syviksi. Jouset kannattaa vaihtaa aina kun levytkin, ne väsyy ja kytkintuntumasta tulee huonompi. Yks kaveri pitää piikkisessään 200exc kytkinjousia koska tulee hänen mielestään vielä parempi. Onhan ne jouset muutenkin halvat verrattuna levyihin eli kannattaa vaihtaa. Ja kun kerta kopan avaa niin kerralla tekee kunnolla. Lisäks vielä sen kopan kumitiiviste kannattaa uusia, semmonen o-rengas tyyppinen joka uppoo kopan reunaan. Maksaa joku 7e
Jes kiitoksii! Muuttuukko kytkin kuinka paljo kakssatku jousilla? Ittellä tahtoo kovemmas vauhdis kytkintä painaes tuntuu siltä ettei se ota kunnolla, kierrokset jää sillai leijailee.