ihan sama kaasari mitoiltaan ja muutenki pitäis ollla
, muistat vaa ostaa sen isomman räxän imulaulan sitte
Omasta mielestäni et tarvi sitä alipainenipallistamallia koska eihän räxässä polttoainesyöttö ole alipaineella? Vai muistanko ihan väärin? Mutta haittaako se vaikka se nippa onkin vaikka ei ole alipainetta? En tiedä
yleisesti ku ostaa tavaraa PJME ltä ni kannattaa kattoa rs125 osiosta koska siellä paljo enemmän tavaraa koska rs/sx/rx/mx on kaikki samalla rotax 122 koneella.
Suuttimet kannattaa tilata suomesta moposportilta ku alkaaa säätämään ps väliltä 155-165 niin toimii, tk väliltä 35-42 niin toimii ja sit muista ostaa K56 neula sisällä olevan K57 tilalle
älä siis osta kaikkia suuttimia noilta väleiltä ,.vaan esimerkiksi 2, 3 tai 4 pykälän välein esim 155-->158 mulla seuraavat säädöt vanhalla tekniikalla
34vhsb, v-forcet, tt putki ja rave toimi parhaiten: 158ps, 38tk, K56 ja sokka toisiks ylimmäs. Uudella tekniikalla jouduin nostaa suutinkokoja johtuen tasalaki VHM ja ne säädöt löytyyki ylempää keskustelusta ^
Ja jos jotain kummaaa käykin ja se ei sovikaan räxääs ni voin vaihtaa sen mun säxässä olevaan 34 normi vhsb + välirahaan
, sen verta itteäki toi racing malii himottais